nieuwe fiets en onderdelen
Ik ben 15 en volgend jaar 1st jaars nieuweling en ik krijg een nieuwe fiets.
Waarschijnlijk een carbon pro team van flanders.
Normaal zit daar standaard dura-ace op, maar ik heb al altijd met een campa groep gereden. Zou ik dan beter een chorus of record eropsteken of bij dura-ace houden?
Alvast bedankt!
Waarschijnlijk een carbon pro team van flanders.
Normaal zit daar standaard dura-ace op, maar ik heb al altijd met een campa groep gereden. Zou ik dan beter een chorus of record eropsteken of bij dura-ace houden?
Alvast bedankt!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik zou me als vijftienjarige eerst maar eens druk maken om het fietsen zelf. Man, toen ik vijtien was, zat ik te prutsen op een peugeot met vijf versnellingen, en een "sportief" stuurtje erop. Tweedehands, en drie dagen gepoetst om hem weer wat te laten glimmen. Maar wel dat ik voortaan het snelste op school was, als we in onze groep om het hardst reden.
Dura-ace of record, tja over een luxeprobleem gesproken.
Dura-ace of record, tja over een luxeprobleem gesproken.
Zou het gewoon bij de Dura Ace houden die er al opzit, schakelt prima. (indien goed afgesteld, maar dat zal je ook bij Campa. hebben)steek als je nog geld heb het in een Hartslag/power-meter.of zet het opzij, voor als je eens schade rijd
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Volgens mij lezen jullie niet goed...
Want ik begrijp uit de topicstart dat hij (met kleine of zonder meerprijs?) kan kiezen voor Campa. Als je dat gewend bent, zou ik dat lekker doen, althans, als het niks extra's kost.
Niet omdat het beter is maar gewoon omdat je er aan gewend bent.
Want ik begrijp uit de topicstart dat hij (met kleine of zonder meerprijs?) kan kiezen voor Campa. Als je dat gewend bent, zou ik dat lekker doen, althans, als het niks extra's kost.
Niet omdat het beter is maar gewoon omdat je er aan gewend bent.
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 14 December 2006
Dat is ook een topadvies, iemand die 15 is een powermeter adviseren.. Ga nou eerst is lekker fietsen en wedstrijden rijden.
Of hij nou die Dura Ace groep eraf trekt en Campa. erop gooit of dat hij een Hartslag/-powermeter aanschaft.
Ik zie der geen verschil in, allebei prijzig maar ik zou me geld dan liever in een zo'n meter steken als ik de groep al heb met de fiets, dan nog eens een groep erbij kopen.
Dat is ook een topadvies, iemand die 15 is een powermeter adviseren.. Ga nou eerst is lekker fietsen en wedstrijden rijden.
Of hij nou die Dura Ace groep eraf trekt en Campa. erop gooit of dat hij een Hartslag/-powermeter aanschaft.
Ik zie der geen verschil in, allebei prijzig maar ik zou me geld dan liever in een zo'n meter steken als ik de groep al heb met de fiets, dan nog eens een groep erbij kopen.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
Carbon frame met dura ace als nieuweling, waar ga je mee rijden als je amateur wordt ?
Nja krijg het wel allemaal aan supr lage prijs hé en je moet eens kome kijken naar wedstrijd van de nieuwelingen, je zult nog versteld staan met welk materiaal sommige rijden, bijne profs. Nuja terug over die fiets ik krijg die carbon en dura ace aan 1900 euro dus kan der nie eggt voor sukkelen é
1900 euro, goeiendag.....
Ik ben thans 24 maar kan dit niet ff zo ophoesten hoor. Realiseer je dat je een bofkont bent!
Als ik denk aan al die uren dat ik heb moeten werken om mijn Bianchi bij elkaar te sparen...
Ik ben thans 24 maar kan dit niet ff zo ophoesten hoor. Realiseer je dat je een bofkont bent!
Als ik denk aan al die uren dat ik heb moeten werken om mijn Bianchi bij elkaar te sparen...
toen ik halfweg het seizoen als tweedejaarsnieuweling was en mijn eerste eigen fietsje kreeg was de discussie niet dura-ace of record maar tiagra of mirage. En ohja, ik heb er ook koersen op gewonnen hoor, tegen renners op dura-ace of record met carbon wieltjes en wat dan ook.