Is er iemand bekend met carbon raceframes van het mer Karbona? Ik ben namelijk opzoek naar een nieuw raceframe en kwam op -SPAM- een mooi frame van Karbona tegen, de Muscle Lite.Iemand mee bekend?
(Opmerking van Moderator: logfile van orginele posts met ip's is aangemaakt)
Karbona frames
Lijkt een zustersite van www.carbonfreaks.nl te zijn?
Carbonfreaks kan je alles over vertellen, want hij is tevens een forumlid.
Carbonfreaks kan je alles over vertellen, want hij is tevens een forumlid.
Ik heb zelf half november een carbon wielset, carbon stuur en 2 bidonhouders van Karbona bij -SPAM- gekocht en bevallen echt super! Had alles binnen 1,5 week in huis, dus ging erg rap.Ziet er allemaal strak uit en de wielen rijden super, frame had ik inderdaad ook al op het oog. Maar ben er nog niet uit of ik nu al een nieuw frame wil of nog een jaar wacht.
Daan025 en Twan,
Jullie IP's zijn hetzelfde, zou me ook niks verbazen als jullie dezelfde persoon zijn die dit plaatst.
Ook zijn jullie beide vandaag geregistreerd, en hebben (momenteel) 1 post dit topic zie ik als SPAM in. Hierbij meld ik je meteen dat SPAM niet gewenst is, ongeacht wat voor SPAM het dan ook is.
Ook haalt zojuist "Daan025" een bericht in het wielen-topic over Karbona bovenwater, waar als enkele maanden niks gepost is.
Daan025/Twan ik verzoek je contact op te nemen met: fietsforum@kabelfoon.net
Jullie IP's zijn hetzelfde, zou me ook niks verbazen als jullie dezelfde persoon zijn die dit plaatst.
Ook zijn jullie beide vandaag geregistreerd, en hebben (momenteel) 1 post dit topic zie ik als SPAM in. Hierbij meld ik je meteen dat SPAM niet gewenst is, ongeacht wat voor SPAM het dan ook is.
Ook haalt zojuist "Daan025" een bericht in het wielen-topic over Karbona bovenwater, waar als enkele maanden niks gepost is.
Daan025/Twan ik verzoek je contact op te nemen met: fietsforum@kabelfoon.net
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Ik had al zo'n vermoeden moet ik zeggen. Schrijfstijl kwam ook aardig overeen.