Mond/neus beschermer voor de winter.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik weet niet waar je woont, maar met een beetje mazzel heb je zoiets deze "winter" niet nodig.
-
- Forum-lid
Ik gebruik deze gezichtswarmer die te koop is bij bike-discount.de.
Werkt goed om je gezicht warm te houden, maar hij is er maar in 1 maat en het stuk dat om je neus zit is bij mij wel erg strak. Met name als ik diep zit en m'n hoofd wat verder achterover doe, knelt het op m'n neus (en kan ik minder goed ademhalen). Ik schuif het "neusstuk" dan vaak naar beneden, zeker als de inspanning op dat moment een optimale zuurstoftoevoer verlangt
Werkt goed om je gezicht warm te houden, maar hij is er maar in 1 maat en het stuk dat om je neus zit is bij mij wel erg strak. Met name als ik diep zit en m'n hoofd wat verder achterover doe, knelt het op m'n neus (en kan ik minder goed ademhalen). Ik schuif het "neusstuk" dan vaak naar beneden, zeker als de inspanning op dat moment een optimale zuurstoftoevoer verlangt
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik blijf me toch nog echt afvragen waar je woont als je zo'n bescherming nodig hebt. Of fietsen jullie veel in het Poolgebied of zo?
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 12 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 11 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 11 December 2006
Volgens mij mag dat niet meer (burka wetgeving)Diogenes
Alah akbar
wat betekent dat ?
Zoiets als Allah is groot.
Wellicht heeft Diogenes hier wel een puntje, best kans dat zoiets teveel van je gezicht gaat bedekken en dat je dan met zulke wetgeving in de problemen komt .
Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 11 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 11 December 2006
Volgens mij mag dat niet meer (burka wetgeving)Diogenes
Alah akbar
wat betekent dat ?
Zoiets als Allah is groot.
Wellicht heeft Diogenes hier wel een puntje, best kans dat zoiets teveel van je gezicht gaat bedekken en dat je dan met zulke wetgeving in de problemen komt .