zipp=brol?
-
- Forum-lid
yo,
ik heb eerder in dit forum gelezen dat zipp 404=aan brol,zou dit echt zo zijn?zoja ik ben op zoek naar een carbonwielset van rond de 1500euro,zouden jullie mss een goede wielset kunnen aanraden?
ik heb eerder in dit forum gelezen dat zipp 404=aan brol,zou dit echt zo zijn?zoja ik ben op zoek naar een carbonwielset van rond de 1500euro,zouden jullie mss een goede wielset kunnen aanraden?
-
- Forum-lid
dank u om mij erop te wijzen!
maar corima is toch redelijk onder mijn budget,
bij mijn fietsenmaker kan ik ze hebben voor 850euro das bijna de helft,
khad in mijn hoofd zipp 404
fulcrum racing speed
cosmic carbon pro
maar corima is toch redelijk onder mijn budget,
bij mijn fietsenmaker kan ik ze hebben voor 850euro das bijna de helft,
khad in mijn hoofd zipp 404
fulcrum racing speed
cosmic carbon pro
cosmic is gewoon zonde... is aluminium velgje met een plastic laagje eromheen... ik ben me bewust van de prijsklasse van de corima's maar die kan je ook nog anders opbouwen.. alleen de velg kopen.. tune naven en andere spaken.. wat geld overhouden is niets mis mee denk ik...
Hoe kan iets nou "onder budget" zijn?
Producten moet je uitzoeken op kwaliteit, niet op prijs!
You're just another victim of marketing, jij leidt de kwaliteit af uit de prijs.
Oh man ik ben dol op jou! (ik ben marketeer)
Producten moet je uitzoeken op kwaliteit, niet op prijs!
You're just another victim of marketing, jij leidt de kwaliteit af uit de prijs.
Oh man ik ben dol op jou! (ik ben marketeer)
-
- Forum-lid
k'bedoel wel de pro versie met de ful carbon velg,
en zipp's zijn dus zoals al eerder gezegd in dit forum AF TE RADEN?
en zipp's zijn dus zoals al eerder gezegd in dit forum AF TE RADEN?
-
- Forum-lid
meestal klopt het toch!
hoe duurder hoe beter
hoe duurder hoe beter
Ja, zoek maar eens op 404. Die velgen staan bekend om scheuren. Zoek anders ook eens op het Weightweenies-forum
Quoten: Origineel geplaatst door mathias .v. op 02 December 2006
meestal klopt het toch!hoe duurder hoe beter
Schitterend, ik lig echt krom van het lachen hier. Nu weet ik weer waar al die jaren studie goed voor waren. Wat een vak is dit! Dankzij jarenlange beïnvloeding is het gelukt dit in je hoofd te krijgen!
[edit]
Ok ik geef toe, LW zijn de beste wielen en deze zijn inderdaad het duurst.
meestal klopt het toch!hoe duurder hoe beter
Schitterend, ik lig echt krom van het lachen hier. Nu weet ik weer waar al die jaren studie goed voor waren. Wat een vak is dit! Dankzij jarenlange beïnvloeding is het gelukt dit in je hoofd te krijgen!
[edit]
Lol, ik volg havana in deze toch wel. Corima wielen zijn prima produkten aan 850 euro, en geen haartje minder goed (integendeel, wellicht beter) dan de duurste Mavic Cosmic Carbone... Als Corima nu in de smiezen zou krijgen dat ze hun produkt gemakkelijker aan jou en een breder publiek verkocht krijgen als ze er 1500 euro voor zouden vragen, dan gaan ze dat snel doen. Je lijkt inderdaad kwaliteit uit het prijsniveau af te leiden: goed bezig!
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 02 December 2006
In adviesprijs toch niet hoor... er zijn wielen die objectief gezien niet beter zijn en toch een hogere adviesprijs hebben.
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 02 December 2006
In adviesprijs toch niet hoor... er zijn wielen die objectief gezien niet beter zijn en toch een hogere adviesprijs hebben.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
@ Mathias v.
Zoek even op het net het duurste wiel dat je kan kopen. Dat zal wel het beste zijn
Overigens,..
Een vriend van me rijd al een heel seizoen op Zipp 404 clinchers en heeft nog geen problemen gehad.
Op het stukje na dat zijn ventiel rammelde tegen zijn velg. Noch hij, nog zijn FM kon er aan uit. Tot ik hem op het probleem wees. Had hij zijn wiel voor niets laten herspaken....
Greets
Zoek even op het net het duurste wiel dat je kan kopen. Dat zal wel het beste zijn
Overigens,..
Een vriend van me rijd al een heel seizoen op Zipp 404 clinchers en heeft nog geen problemen gehad.
Op het stukje na dat zijn ventiel rammelde tegen zijn velg. Noch hij, nog zijn FM kon er aan uit. Tot ik hem op het probleem wees. Had hij zijn wiel voor niets laten herspaken....
Greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 02 December 2006
... Op het stukje na dat zijn ventiel rammelde tegen zijn velg. Noch hij, nog zijn FM kon er aan uit. Tot ik hem op het probleem wees. Had hij zijn wiel voor niets laten herspaken....
Lol. Dat zal een fameuze fietsenmaker zijn... Een ventiel(verlenger) die tikt tegen een hoge velg is een probleem waarmee elk hoog carbon wiel te maken kan krijgen (LW, Bora, Bontrager carbon, Zipp... met die heb ik het al gehad); de meeste fietsenmakers moeten dit toch wel weten.
Ter illustratie: dit is een (Zipp-)wiel van een profploeg, en ook hier is iets aangebracht om dat probleem tegen te gaan:
... Op het stukje na dat zijn ventiel rammelde tegen zijn velg. Noch hij, nog zijn FM kon er aan uit. Tot ik hem op het probleem wees. Had hij zijn wiel voor niets laten herspaken....
Lol. Dat zal een fameuze fietsenmaker zijn... Een ventiel(verlenger) die tikt tegen een hoge velg is een probleem waarmee elk hoog carbon wiel te maken kan krijgen (LW, Bora, Bontrager carbon, Zipp... met die heb ik het al gehad); de meeste fietsenmakers moeten dit toch wel weten.
Ter illustratie: dit is een (Zipp-)wiel van een profploeg, en ook hier is iets aangebracht om dat probleem tegen te gaan:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve