BMC steetfire SSX
heb eindelijk na lang twijfelen de knoop doorgehakt en mijn flanders SLR1 met xenon groepje vervangen door:
BMC streetfire SSX
shimano 105 onderdelen
easton vista wielen
FSA compact crancks.
vraagje is of dit goed fietske is om er zo'n 300km per week mee te trainen en af en toe es wedstrijdje te rijden?
gtz
Sven
BMC streetfire SSX
shimano 105 onderdelen
easton vista wielen
FSA compact crancks.
vraagje is of dit goed fietske is om er zo'n 300km per week mee te trainen en af en toe es wedstrijdje te rijden?
gtz
Sven
live to ride ride for speed<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>
Heb 't laatst ook al eens gezegd, maar waarom koop je EERST een fiets en ga je DAN PAS vragen of iets geschikt is?
In de marketing heb je hier een term voor, ik ga het eens even opzoeken. Het komt er op neer dat mensen na aankoop van iets duurs op zoek gaan naar bevestiging "zie je wel dat dit huis de moeite waard was".
[edit]
Gevonden:
Een bevestigende functie, of een structurerende functie, dit is het verduidelijken waarom een consument de goede beslissing heeft genomen.
In de marketing heb je hier een term voor, ik ga het eens even opzoeken. Het komt er op neer dat mensen na aankoop van iets duurs op zoek gaan naar bevestiging "zie je wel dat dit huis de moeite waard was".
[edit]
Gevonden:
Een bevestigende functie, of een structurerende functie, dit is het verduidelijken waarom een consument de goede beslissing heeft genomen.
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 02 December 2006
Heb 't laatst ook al eens gezegd, maar waarom koop je EERST een fiets en ga je DAN PAS vragen of iets geschikt is?
In de marketing heb je hier een term voor, ik ga het eens even opzoeken. Het komt er op neer dat mensen na aankoop van iets duurs op zoek gaan naar bevestiging "zie je wel dat dit huis de moeite waard was".
[edit]
Gevonden:
Een bevestigende functie, of een structurerende functie, dit is het verduidelijken waarom een consument de goede beslissing heeft genomen.
Heb 't laatst ook al eens gezegd, maar waarom koop je EERST een fiets en ga je DAN PAS vragen of iets geschikt is?
In de marketing heb je hier een term voor, ik ga het eens even opzoeken. Het komt er op neer dat mensen na aankoop van iets duurs op zoek gaan naar bevestiging "zie je wel dat dit huis de moeite waard was".
[edit]
Gevonden:
Een bevestigende functie, of een structurerende functie, dit is het verduidelijken waarom een consument de goede beslissing heeft genomen.
live to ride ride for speed<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Alle marketing terzijde: ja hoor, dit is een prima fietsje die zeker voldoende moet presteren voor de door jou beoogde doelen.
correctie moet hem nog bestellen nu maandag maar, aangezien ik enkel beetje kunnen vergelijken heb bij de groothandel, en er niet op gefietst heb, (zijn zoveel modellen en aanpassingen) dat ik gewoon effe jullie opinie graag had gehoord. Tenzij jullie me natuurlijk allemaal iets anders aanraden denk ik deze fiets te kopen.
gtz
gtz
live to ride ride for speed<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 02 December 2006
Mooie fiets, beetje duur voor het gebodene (om niet te zeggen gewoon overprijsd) maar als je hem mooi vindt zou ik hem gewoon bestellen.
Ik weet niet wat jij hebt als prijskaartje maar is 1610 euro dan zoveel voor deze fiets.
?
Mooie fiets, beetje duur voor het gebodene (om niet te zeggen gewoon overprijsd) maar als je hem mooi vindt zou ik hem gewoon bestellen.
Ik weet niet wat jij hebt als prijskaartje maar is 1610 euro dan zoveel voor deze fiets.
?
live to ride ride for speed<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>
Is dat inclusief de groep? Ik zou op zich Ultegra nog wel overwegen; het prijsverschil is namelijk slechts 50 euro.
@ Sharkman: wat kost bij jou het Pro Machine kader? (inclusief vork)
@ Sharkman: wat kost bij jou het Pro Machine kader? (inclusief vork)
"Ik weet niet wat jij hebt als prijskaartje maar is 1610 euro dan zoveel voor deze fiets"
Subjectief gezien niet maar het frame is niet echt top en bij de concurrentie zou voor een dergelijke combinatie op ca. 1300 Euro zitten en 300 Euro voor de looks betalen.... Overigens ziet de fiets er optisch wel aardig uit.
En havana: Ik doe niet zo heel veel meer in BMC.
Persoonlijk vindt ik ze wel mooi maar de prijs/kwaliteitverhouding is volledig zoek. Een SLC schat ik echt lager in als een CR1 maar moet wel een pak geld meer kosten (bijna 2x zo duur!) en dat kan ik niet met droge ogen aan een klant vertellen dus....
Subjectief gezien niet maar het frame is niet echt top en bij de concurrentie zou voor een dergelijke combinatie op ca. 1300 Euro zitten en 300 Euro voor de looks betalen.... Overigens ziet de fiets er optisch wel aardig uit.
En havana: Ik doe niet zo heel veel meer in BMC.
Persoonlijk vindt ik ze wel mooi maar de prijs/kwaliteitverhouding is volledig zoek. Een SLC schat ik echt lager in als een CR1 maar moet wel een pak geld meer kosten (bijna 2x zo duur!) en dat kan ik niet met droge ogen aan een klant vertellen dus....
we kunnen niet allemaal op dezelfde fiets zitten he. die BMC's zijn echt mooie fietsen en voor 1600 euro heb je een stel mooie looks als je het mij vraagt.
Qua afmontage, 105 ook heel goed, op het forum wordt er veel naar ultegra/chorus/record gegrepen maar een 105/veloce groep die is ook beresterk hoor.
overprijsd, tja, zelf rijd ik met een MERCKX fiets, een "racing" kader , kost 900 euro voor het kader , ja idd voor 900 euro had ik misschien bij een ander merk een carbon kader, of en nog iets stijver kader, bla bla bla, echter ik vind het wel iets hebben om met een Merckx te rijden (als Belg he jongens) en vind de kleuren mooi , aangezien ik niet koers stekt het toch ook zo nauw niet zeker, ik ga deels voor de looks !
Qua afmontage, 105 ook heel goed, op het forum wordt er veel naar ultegra/chorus/record gegrepen maar een 105/veloce groep die is ook beresterk hoor.
overprijsd, tja, zelf rijd ik met een MERCKX fiets, een "racing" kader , kost 900 euro voor het kader , ja idd voor 900 euro had ik misschien bij een ander merk een carbon kader, of en nog iets stijver kader, bla bla bla, echter ik vind het wel iets hebben om met een Merckx te rijden (als Belg he jongens) en vind de kleuren mooi , aangezien ik niet koers stekt het toch ook zo nauw niet zeker, ik ga deels voor de looks !