isaac carbon
Quote: Origineel geplaatst door willeke op 27 November 2006
type pascal model 2006
nouwja het is de "minste" van het stel om het zomaar te noemen... als je €300 erbij leg heb je wel een super frame! maar Pascal is prijs/kwaliteit ook super!
type pascal model 2006
nouwja het is de "minste" van het stel om het zomaar te noemen... als je €300 erbij leg heb je wel een super frame! maar Pascal is prijs/kwaliteit ook super!
Ik ben in het bezit van een impulse. Super frame, stijf licht en supersnel; alleen mijn eerste gescheurd na 2 mnd. Geen enkel probleem met garantie, zelfs voor de ombouw niets hoeven te betalen.
Probleem was dat er carbonmatten verschoven waren bij het plaatsen in de mal.
Probleem was dat er carbonmatten verschoven waren bij het plaatsen in de mal.
Bij www.s-tec-sports.de worden Isaac Kelvin 2005 frames aangeboden voor 999 euro. Misschien is dat een optie voor je.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Ik heb goede verhalen gehoord over de Force,
op de website van Isaac
is duidelijke informatie te vinden.
*verplaatst van Techniek naar nieuwe fiets aanschaffen.
op de website van Isaac
is duidelijke informatie te vinden.
*verplaatst van Techniek naar nieuwe fiets aanschaffen.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Beste Willeke,
Ik rij al 2 jaar op een Isaac Kelvin en ben daar zeer tevreden over.
Ik zag dat je uit Tilburg komt, in Galder en Gilze zit een Isaac Dealer namelijk Van Boxel. Tweewielers.
Ik kom zelf altijd bij Van Boxel in Galder en ben daar zeer tervreden over, heel deskundig personeel en zeer goede service.
Ik rij al 2 jaar op een Isaac Kelvin en ben daar zeer tevreden over.
Ik zag dat je uit Tilburg komt, in Galder en Gilze zit een Isaac Dealer namelijk Van Boxel. Tweewielers.
Ik kom zelf altijd bij Van Boxel in Galder en ben daar zeer tervreden over, heel deskundig personeel en zeer goede service.
-
- Forum-lid
een duitse internet aanbieder verkoopt de pascal 589 euro
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die