Catlike of Giro...
-
- Forum-lid
beste,
ik moet een nieuwe helm kopen omdat m'n andere kapot is, ik twijfel nog tussen 2 helmen, ofwel de giro atmos in het wit, ofwel de catlike whisper(kleur weet ik nog niet, dacht ofwel ook wit, ofwel wit met blauw,ofwel wit met geel, m'n kledij is blauw met geel, zeg gerust jullie mening)
prijs catlike : rond de 110 euro en prijs voor de giro is 120 euro... Vind ze alle 2 prachthelms, maar m'n voorkeur gaat toch eerder naar de Catlike, want iedereen rijd tegenwoordig met een giro... zijn er onder jullie die met een catlike whisper rijden, zoja, kun je even een fotoje posten....
alvast bedankt...
grtz, Vinokourov
ik moet een nieuwe helm kopen omdat m'n andere kapot is, ik twijfel nog tussen 2 helmen, ofwel de giro atmos in het wit, ofwel de catlike whisper(kleur weet ik nog niet, dacht ofwel ook wit, ofwel wit met blauw,ofwel wit met geel, m'n kledij is blauw met geel, zeg gerust jullie mening)
prijs catlike : rond de 110 euro en prijs voor de giro is 120 euro... Vind ze alle 2 prachthelms, maar m'n voorkeur gaat toch eerder naar de Catlike, want iedereen rijd tegenwoordig met een giro... zijn er onder jullie die met een catlike whisper rijden, zoja, kun je even een fotoje posten....
alvast bedankt...
grtz, Vinokourov
-
- Forum-lid HC
Hier geld maar een advies. Ga naar de winkel en pas beide, de helm die het beste zit (dus al direkt zonder drukpunten) schaf je aan. Zelf kan ik namelijk geen giro helm dragen daar die vervelende drukpunten heeft voor de vorm van mijn hoofd, maar dat kan voor jou wel net andersom zijn.(ps ik heb een LAS helm)
Ik zou die Catlike nemen. Ik vind hem er fantastisch uitzien en zoals je zelf al zegt rijdt bijna niemand ermee. Atmos is eenheidsworst
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 26 November 2006
(ps ik heb een LAS helm)
ik had een lashelm
(ps ik heb een LAS helm)
ik had een lashelm
Als je iets aparts wil kun je ook kijken naar Bell. Rijden ook niet veel mensen mee. Zelf rijd ik met de Furio. Is ook nog eens erg voordelig geprijsd (ik kocht 'm voor 35 euro bij Decathlon). Ze zien er niet zo mooi uit als de Catlike, dat moet ik erbij zeggen.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Alexzbc op 26 November 2006
Ik ben helemaal weg van de Whisper.
Maar die kost toch 169 euro?
krijg hem voor een prijsje he
Ik ben helemaal weg van de Whisper.
Maar die kost toch 169 euro?
krijg hem voor een prijsje he
-
- Forum-lid
bestaan er test van helms?