Hallo
heb gisteren nieuwe groep campa record 2007 , maar bij vervanging is er iets gesneuveld aan mijn kader. zie foto
de vijz die er vroeger inzat(zit er nog in) maar deze is afgebroken en proberen uit te boren, maar is verkeerd afgelopen stukje beginnen barsten kan iemand aanraden hoe ik dit kan herstellen?
Gebarsten frame
-
- Forum-lid
Het "uitsteeksel in wit" is neem ik aan je derailleurnok? Deze zit op je frame gelast (neem aan dat je een alu monoc frame hebt) en maakt dus geen deel uit van het frame zelf (qua veiligheid). Mocht je het echt willen laten repareren en er niet al teveel geld voor willen betalen dan zou je wellicht eens even langs kunnen lopen bij een autobedrijf. Zij hebben meestal wel de apparatuur om dit soort reparaties uit te voeren.Andere optie is uiteraard om je frame op te sturen naar de fabriek maar dit zal wel wat meer gaan kosten.
Daar het niet echt je frame zelf betreft best laten herstellen door iemand die zich met het spuiten en herstellen van frames bezighoudt. Er zullen hier wel leden zijn die zo iemand kennen veronderstel ik.( of eens zoeken via google)
Zelf beginnen prutsen zou ik afraden.
Zelf beginnen prutsen zou ik afraden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Is helemaal niet nodig. Ik zou (indien nodig) gewoon de rest van de buit afplakken. en enkel de nok vrij laten. Deze vervolgens kaal schuren en door de scheur door een goede lasser (autobedrijf) laten vullen.
Vervolgens goed glad schuren en de nok (links en rechts uiteraard) zelf gronden en zwart spuiten.
Vervolgens goed glad schuren en de nok (links en rechts uiteraard) zelf gronden en zwart spuiten.
-
- Forum-lid
Die nokjes krijg je ook los dus je kunt eventueel nokje van frame zagen/flexen, twee gaatjes boren en met popnagels een nieuw los nokje er opzetten even afplakken gronden en wit spuiten.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die