Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Shimano XTR Tour

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 14 nov 2006 14:17

nlangs bij de veldtourtocht van WVEde 'De hel van de Goudsberg' stond een stand van Shimano-Benelux waar je dmv voorinschrijving kon deelnemen aan de XTR-tour    Er zijn nog een paar toertochten waar je een dergelijke fiets met XTR-componenten zelf kan testen, maar dan moet men snel wezen want voor dit jaar zijn bijna alle (12 verschillende) ATB's al vergeven. Zijn er al forumleden die een dergelijke fiets met XTR afmontage hebben getest? En zo ja, dan ben ik nieuwsgierig naar jullie ervaringen. 
Voor meer info:
 http://www.shimano-benelux.com/publish/ ... _tour.html

"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

refie
Forum-lid

refie 14 nov 2006 15:35

Ik heb me ingeschreven alleen nooit een bericht terug gehad van Shimano dus verwacht er van dat ik daar kom zonder fiets... hahah en weer naar huis mag.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 nov 2006 18:52

Zijn best wel aardige fietsen. Maar ik walgde er gewoon van hoe de mensen ermee opgingen, fiets gewoon maar op de achter-derailleur leggen, lomp tegen andere fietsen neerzetten. Het is hun eigen fiets niet dus wat boeit het is volgens mij hun rare gedachtegang. Iig in Wekerom begrepen de Shimano mannetjes nog niet dat je een mtb band niet tot 4 bar moet oppompen .
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie