Alle MTB goederen die aangeboden worden.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Te Koop: Koga Miyata X-runner Scandium

pollux84
Forum-lid

pollux84 12 nov 2006 18:55

De fiets is twee jaar oud (sep 2005) en verkeert in een goede conditie. In sep 2007 heeft hij nog een grote beurt gehad waarbij de kabels, banden en tandwielen allemaal vervangen zijn. De nieuwprijs van deze fiets was 2400 euro en de grote beurt koste ongeveer 250 euro. De mountainbike bevat de volgende onderdelen:- Frame: 51 cm met een aluminium-scandium legering. - Vork: Rock Shox Duke XC (instelbare veerweg van 63-108 mm)- Voorderrialeur: Shimano XT.- Achterderraileur: Shimano XT.- Shifters: Shimano XT dual control.- Crankset: Shimano XT. - Cassette: Shimano XT. - Ketting: Shimano HG-73 (3x).- Remmen: Hydraulische Shimano XT schijfremmen incl een setje remblokjes.- Zadel: San Marco.- Zadelpen: Ritchey Pro.- Stuur: Ritchey Pro.- Stuurpen: Ritchey Pro.- Balhoofd: Cane Creek Aheadset.- Bar ends: Ritchey WCS.- Pedalen: Time Atac incl plaatjes.- Wielen: Mavic Enduro Crossmax UST.- Banden voor: Schwalbe Nobby Nic Tubeless.- Banden achter: Schwalbe Racing Ralph Tubeless.Zoals gezegd verkeert hij dus in goede staat en ik doe hem weg omdat ik een nieuwe fiets heb gekocht. Doordat de grote beurt net is geweest kan je nog makkelijk 1,5 jaar met de fiets crossen door het bos zonder dat je je zorgen hoeft te maken over nieuwe onderdelen.Ik verkoop hem voor 1000 euro, vaste prijs.
Geïteresseerden kan ik wel een paar foto's sturen
Mvg, Sjors Pollux

pollux84
Forum-lid

pollux84 12 nov 2006 20:11

Plaats reactie