Pagina 1 van 2

Problemen bij veloflexdirekt.de??

Geplaatst: 03 nov 2006 19:46
door j-rune
goeiedag iedereen,

Ik heb mij eind augustus 4 veloflextubes besteld via hun website. Het is nu al begin november en de tubes zijn nog steeds niet hier. Ik heb al een 3-tal e-mails verzonden in de laatste maand maar heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ik vroeg mij of er soms iemand weet wat er aan de hand is bij veloflexdirekt.be. Ik heb in het verleden verscheidene dingen gekocht via hun website en nooit problemen gehad. In het verleden werden e-mails binnen de week beantwoord. Maar nu denk ik dat daar toch iets grondig moet mis zijn.

groeten

Problemen bij veloflexdirekt.de??

Geplaatst: 04 nov 2006 01:02
door fdegrove
Hoi,
Nooit problemen gehad met hen. Wel al een jaar of wat geleden dat ik er nog wat heb besteld.
Misschien eens bellen?
Ciao,

Problemen bij veloflexdirekt.de??

Geplaatst: 10 apr 2007 20:35
door cubebiker
Quoten: Origineel geplaatst door J-Rune op 03 November 2006

goeiedag iedereen,Ik heb mij eind augustus 4 veloflextubes besteld via hun website. Het is nu al begin november en de tubes zijn nog steeds niet hier. Ik heb al een 3-tal e-mails verzonden in de laatste maand maar heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ik vroeg mij of er soms iemand weet wat er aan de hand is bij veloflexdirekt.be. Ik heb in het verleden verscheidene dingen gekocht via hun website en nooit problemen gehad. In het verleden werden e-mails binnen de week beantwoord. Maar nu denk ik dat daar toch iets grondig moet mis zijn. groeten


Ik denk dat je daar .de mee bedoelt? En heb je de tubes inmiddels binnen?Ik heb vorige week ook een aantal spullen daar besteld en stuitte daarna op dit topic. Ben nu even verder gaan kijken en vond dit: http://www.rennrad-news.de/forum/showth ... p?p=440168
Nu ben ik natuurlijk pas een week verder maar het verontrust me wel. Ik heb voor de zekerheid maar even een mailtje verstuurd of mijn spullen inmiddels onderweg zijn.

Problemen bij veloflexdirekt.de??

Geplaatst: 10 apr 2007 22:10
door j-rune
Ik heb men tubes nog steeds niet ontvangen. Deze zijn al besteld van eind augustus vorig jaar. Alles was netjes betaald. Het was immers al de derde keer dat ik daar tubes aankocht dus ik had er wel vertrouwen in. Het spijtige is dat de zaakvoerder niet reageert op men e-mails. Van de meer dan 15 e-mails dat ik hem de voorbije maanden heb gezonden heeft hij slechts 1 maal gereageert. Dat was ergens in oktober, sinds dien niets meer van hen gehoord.

Problemen bij veloflexdirekt.de??

Geplaatst: 10 apr 2007 23:27
door cubebiker
Je bent nu acht maanden verder. Op hun site staat een telefoonnummer, heb je die al eens geprobeerd?En wat vermeldden ze in de laatste mail die je ontving?
Acht maanden slaat natuurlijk helemaal nergens op voor een stel tuben. Natuurlijk kan het zo zijn dat Veloflex de orders niet aan kan maar dan verwacht je op z'n minst daar een backordermelding van. Zijn er misschien meerderen die door Veloflexdirect gedupeerd zijn?

Geplaatst: 14 jun 2007 23:10
door j-rune
@berggeit ik vrees er voor dat ze jou ook in het zak zullen gezet hebben. Dat is nu net het probleem. Als je iets besteld sturen ze onmiddelijk hun gegevens door zodat je alles netjes kan overschrijven. Maar als je ze dan mailt om te vragen of ze je spullen al verzonden hebt dan krijg je geen reactie. Ik heb spullen besteld eind augustus 2006 en heb nog steeds niets ontvangen. Op mails reageren ze niet, de telefoon nemen ze niet. Die kerels zijn gewoon niet bereikbaar.
Ik heb het inmiddels al opgegeven om hen te proberen bereiken, al verschillende tientallen pogingen gedaan zonder enig resultaat.

Geplaatst: 15 jun 2007 00:13
door rene
Ik heb afgelopen week contact gehad met Veloflex direct , binnen 2 dagen reactie op mijn mail. Ik denk dat er met je bestelling iets fout is gegaan , misschien gewoon nog eens bellen.

Kan je wel de tip geven om bij nachname te bestellen in de toekomst ofwel onder rembours.

Gtrz Rene

Geplaatst: 15 jun 2007 00:16
door bigm
Berggeit schreef:Ja, ik las je verhaal net. Da's niet zo best. Ik ga eens vragen bij mijn bank of het mogelijk is om de transactie ongedaan te maken. Iemand die weet of dat kan??


je kan een bedrag stoneren bij de bank ,alleen moet dat binnen 30 dagen

Geplaatst: 15 jun 2007 00:21
door havana
Dat kan alleen bij incasso, niet als je zelf hebt overgemaakt.

Geplaatst: 15 jun 2007 01:47
door j-rune
Rene schreef:Ik heb afgelopen week contact gehad met Veloflex direct , binnen 2 dagen reactie op mijn mail. Ik denk dat er met je bestelling iets fout is gegaan , misschien gewoon nog eens bellen.

Kan je wel de tip geven om bij nachname te bestellen in de toekomst ofwel onder rembours.

Gtrz Rene


Je zal ook problemen tegenkomen als je het onder rembours zou bestellen. Ik ken nl iemand die het zou heeft gedaan maar die man wacht intussen toch ook al 7m op zijn spullen. Vandaar dat ik denk dat er daar toch iets grondig loos is. Ik ben nl niet de enige met problemen als ik het zo zie. Ik heb er al een 2-tal keer besteld de vorige jaren. Toen ik 4j geleden begon te fietsen met tubes werd veloflexdirekt.de aangeprezen als een zeer betrouwbare shop, op een andere forum waren er vele enthousiast over en ze hadden nog nooit problemen. En opeens begint iedereen te klagen vanaf september/oktober 2006. Ik zag er ook geen graten in, de vorige keren was immers alles binnen de 3 weken geleverd.

Ik heb ook mijn broer eens iets laten bestellen. Men broer stuurde dan een mail om hun iban en bic code te vragen voor een overschrijving te doen. Binnen de dag reactie terwijl ik naar hetzelfde mailadres al meer dan 10 mails gezonden had. Zo wist ik tenminste zeker dat hun mail-adres nog werkte.

moest er iemand zijn die nog iets hoort van deze kerels laat dan iets weten. Ik weet eigenlijk niet welke stappen ik zou kunnen ondernemen om men geld terug te vorderen. Het is mij nu vooral van belang dat er niet nog meer mensen er de dupe van worden.