GEWONNEN !!! Polar CS100
Moet hem nog ontvangen, kreeg net het mailtje dat ik gewonnen heb. Waarschijnlijk sta ik morgen in het blad... Ik ben heel benieuwd. Heb al even CS100 ingetypt in de zoekfunctie... Het maandagochtend syndroom is het machientje niet helemaal vreemd. Maar geen zorgen daarover. Een goed gecodeerde borstband om mee te beginnen lijkt me heerlijk. En slechts een ding op je stuur. Heerlijk.
Bel ik m'n broer op, blijkt hij ook iets 'gewonnen' te hebben. Na ontiegelijk veel problemen met zijn dure Cyclosport hartslagmeter had ie een paar schroefjes besteld bij de importeur. Hij kreeg de schroefjes uiteindelijk binnen... Er zat alleen een Cyclosport CM628 omheen!!!! Zoals we in Twente zeggen (denk ik): Noe brek mien klomp!!
Bel ik m'n broer op, blijkt hij ook iets 'gewonnen' te hebben. Na ontiegelijk veel problemen met zijn dure Cyclosport hartslagmeter had ie een paar schroefjes besteld bij de importeur. Hij kreeg de schroefjes uiteindelijk binnen... Er zat alleen een Cyclosport CM628 omheen!!!! Zoals we in Twente zeggen (denk ik): Noe brek mien klomp!!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb dezelfde gewonnen, met dezelfde prijsvraag. Ik kreeg deze week ook een mailtje. Ik ben benieuwd. Ik kom overigens uit Helmond, dus ook niet in het westen. Tenminste als je vanuit de Randstad kijkt.
Quoten: Origineel geplaatst door Twente op 03 November 2006
Kearl, meestal goat de priese in lotterieën naor 't westen. Bunt ze oos in't mooie Twenthe tog nig vergetten. Veule plezeer der met.
Nou, de priese blief in Tukkerland, hoewel ikzelf (ik durf het bijna niet te zeggen) in Utreg woan. Maar deze gaat op mijn TCR'retje in Twente. Geboren in Delden trouwens (mijn Ponsteen komt wel uut Riessen).
Kearl, meestal goat de priese in lotterieën naor 't westen. Bunt ze oos in't mooie Twenthe tog nig vergetten. Veule plezeer der met.
Nou, de priese blief in Tukkerland, hoewel ikzelf (ik durf het bijna niet te zeggen) in Utreg woan. Maar deze gaat op mijn TCR'retje in Twente. Geboren in Delden trouwens (mijn Ponsteen komt wel uut Riessen).
Hahaha! Laat ik als "Westerling "nu een prijsje gewonnen hebben in een prijsvraag betr. de TdF! 2 Schwalbe Evolution banden , die speciale uitvoering van VOOR en ACHTERBAND, een "Bolletjestrui" ( Voor mij! Mijn vrouw bleef er bijna in. Van het lachen dan!) Verder een boekje over wielrennen van Hüting en een paar koerssokken. Bingo! Zo blijven Oost en West toch in evenwicht.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Hij is binnen. Heb er al een beetje mee zitten prutsen (zonder fiets wel te verstaan). De hartslag doet het meteen prima. Ik heb alleen een beetje vrees voor de snelheidssensor. Met de hand kan ik er namelijk niets uitkrijgen. Ik vrees dat de batterij van de snelheidscensor leeg is (niet zelf te vervangen). Hopelijk doet hij het wel bij goede montage op de fiets, anders moet ik effe een ander censorretje scoren.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Die van mij is nog niet binnen. Nog even geduld dan maar.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nu wel binnen! Ik ben hem meteen gaan instellen, en monteren op mijn spiksplinternieuwe Red bull scandium racer, die toevallig ook nog dezelfde kleurstelling heeft, namelijk zwart/rood/zilver. En ondanks sommige negatieve berichten over dit apparaatje, die van mij lijkt het te doen. Nu nog even goed bestuderen hoe ik alle functies echt kan benutten, en dan hopelijk met veel plezier de weg op.