Weghalen topics en sluiten topics
ik heb zojuist 2 topics geopend. Een over dopinggebruik en 1 over mijn eigen persoonlijke talent, en nou kom ik tot mijn grote verbazing dat 1 gesloten is en de ander er helemaal niet meer is, graag uitleg hierover..
Vandaag is morgen alweer gisteren
Je topic over je talent staat nu hier, je had hem op het verkeerde onderdeel van het forum gezet.
Het topic over doping is gesloten omdat er al een behoorlijk aantal topics over doping op het forum staan. Gebruik de zoekfunctie eens en je zult genoeg topics vinden waar je je ei kwijt kan!
Het topic over doping is gesloten omdat er al een behoorlijk aantal topics over doping op het forum staan. Gebruik de zoekfunctie eens en je zult genoeg topics vinden waar je je ei kwijt kan!
Geen probleem!
Het is echter nu niet nodig om in elk topic hetzelfde verhaal te posten! Daarom laat ik hem in 'het dopingdebat' staan en in het 'Landis positief getest'-topic verwijder ik je post, het is onzinnig om het meerdere keren te plaatsen!
Het is echter nu niet nodig om in elk topic hetzelfde verhaal te posten! Daarom laat ik hem in 'het dopingdebat' staan en in het 'Landis positief getest'-topic verwijder ik je post, het is onzinnig om het meerdere keren te plaatsen!
Quoten: Origineel geplaatst door scrymm op 23 Oktober 2006
Prima.
Ik poste hem meerdere keren, omdat ik op zoek was naar het juiste topic en dat bij landis nog niet gevonden had
Blijkbaar nog niet gevonden had
Prima.
Ik poste hem meerdere keren, omdat ik op zoek was naar het juiste topic en dat bij landis nog niet gevonden had
Blijkbaar nog niet gevonden had
Vandaag is morgen alweer gisteren