Beste mensen,
Ik ben van plan mijn bike iets op te waarderen, onderdelen voor versnellingen zijn allemaal verschillend, en ik wil eigenlijk een XT-groep monteren. Hiervoor heb ik al iemand die dat voor mij kan doen. Ik twijfel nog over de remmen (nu magura, alleen niet helemaal tof meer volgens mij). Die magura bevallen op zich wel goed, dus misschien dat ik daar een nieuw setje voor koop.
Nu heb ik op verschillende site's al complete groepen gezien, (dus ook remmen erbij). Nu is mijn vraag, wat is goedkoper, zo'n set aanschaffen, en zo ja, waar?
Heb de zoekfunctie al wel gebruikt maar nog weinig over gevonden. Roseversand kwam ik tegen, maar daar kon ik geen complete groep vinden. Wie heeft voor mij tips (montage gebeurd dus zelf).
Groet Arnold,
Waar goedkope groep te verkrijgen?
idd een complete groep kopen en dan de remmen los verklopen of eens vragen of de verkopende partij korting geeft als ze de remmen houden
Salden (399 als groep v-brake, 494 in losse delen (zonder remhandels, remmen en naven)) adverteert idd veel in hele groepen, ook gezien bij www.bike-discount.de (xt zonder naven 359) en http://www.mantel-tweewielers.nl/onderdelenshop.php (xt vbrake 409).
Verder gewoon even goed rondshoppen op de internetsites, vooral op de duitse.... (dat mag je zelf doen )
postamble();
Salden (399 als groep v-brake, 494 in losse delen (zonder remhandels, remmen en naven)) adverteert idd veel in hele groepen, ook gezien bij www.bike-discount.de (xt zonder naven 359) en http://www.mantel-tweewielers.nl/onderdelenshop.php (xt vbrake 409).
Verder gewoon even goed rondshoppen op de internetsites, vooral op de duitse.... (dat mag je zelf doen )
postamble();
ik heb al eerder eens sram onderdelen heel goedkoop bij elkaar gesprokkeld via ebay.de.
daar heb je particulieren en ook speciale ebay winkels die soms erg goedkoop spulen aanbieden.
zo heb ik xo shifters x9 achterd. xt voord. en avid 7 v brakes gekocht voor tegen de 300 euro
daar heb je particulieren en ook speciale ebay winkels die soms erg goedkoop spulen aanbieden.
zo heb ik xo shifters x9 achterd. xt voord. en avid 7 v brakes gekocht voor tegen de 300 euro