Ik ben van plan om een nieuwe wielrenfiets aan te gaan schaffen en ik heb een budget van 12.000 euro, het moet een echte professionele fiets worden, waar de profs een puntje aan kunnen zuigen,
wat raden jullie me aan?
budget 12000 euro, welke fiets??
Quoten: Origineel geplaatst door scrymm op 19 Oktober 2006
Ik ben van plan om een nieuwe wielrenfiets aan te gaan schaffen en ik heb een budget van 12.000 euro, het moet een echte professionele fiets worden, waar de profs een puntje aan kunnen zuigen,
wat raden jullie me aan?
12.000?
Duhhhhh
Weet jw vrouw hiervan?
wat raden jullie me aan?
12.000?
Duhhhhh
Weet jw vrouw hiervan?
"When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn\'t work that way so I stole one and asked Him to forgive me."<br>
- Emo Philips
- Emo Philips
Quoten: Origineel geplaatst door papito op 19 Oktober 2006
wat raden jullie me aan?
hehe
12.000?
Duhhhhh
Weet jw vrouw hiervan?
wat raden jullie me aan?
hehe
12.000?
Duhhhhh
Weet jw vrouw hiervan?
Vandaag is morgen alweer gisteren
Ik raad je aan om naar de Bikemotion te gaan, of een andere fietsbeurs. Elk merk pakt daar uit met een stel topfietsen. Ventoux wielen, zelf uitgekozen carbon afmontage, een mooi carbon prof-frame (Look, Bianchi, enz)... Zoiets kun je niet vanachter je computer bedenken.
Frame: Spin/ Parlee / Cervelo/ ScottVoor derailleur : campa record BTPAchterderailleur : Lightweight (nog ff geduld)Remmen : Zero GravityCranks : ClaviculaWielen: Lightweight Obermayer of VentouxShifters Campa record BTPStuur + zadelpen : Schmolke SLstuurpen: Syntace of extraliteTubes: VeloflexZadel : AX LightnessSpeedplay Zero PedalenVoorvork : Scapula SP
Lijkt me een prima fietsje op deze manier... of ben ik nog wat vergeten?
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 19 Oktober 2006
Frame: Spin/ Parlee / Cervelo/ ScottVoor derailleur : campa record BTPAchterderailleur : Lightweight (nog ff geduld)Remmen : Zero GravityCranks : ClaviculaWielen: Lightweight Obermayer of VentouxShifters Campa record BTPStuur + zadelpen : Schmolke SLstuurpen: Syntace of extraliteTubes: VeloflexZadel : AX LightnessSpeedplay Zero PedalenVoorvork : Scapula SP
sorry maar volgens mij is dat nog te goedkoop
sorry maar volgens mij is dat nog te goedkoop
Pinarello Dogma FPx (kies voor myway design)
Lightweight Obermayer wielen, Tune Snelspanners
Record Carbon groep
AX Lightness zadel en zadelpen
Zero Gravity Remmen,
of zoiets?
voor € 11000,- kan je hem nog voor een kleine 1000 euro upgraden / aanpassen
Lightweight Obermayer wielen, Tune Snelspanners
Record Carbon groep
AX Lightness zadel en zadelpen
Zero Gravity Remmen,
of zoiets?
voor € 11000,- kan je hem nog voor een kleine 1000 euro upgraden / aanpassen
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
In een ander subforum zoek je een fiets van 1200 euro. Da's nogal een verschil...........
Anyway: voor 12k zou ik een een mooie Cervelo of BMC kopen
-
- Forum-lid HC
2*2000 voor een redelijke fiets voor 500 euro voor een setje redelijke wielen met banden en dan 7500 uitgeven voor de huur van de volgwagen met chauffeur.
Dan is er tenminste iets professioneel wat andere trimmers niet hebben.
Dan is er tenminste iets professioneel wat andere trimmers niet hebben.
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 19 Oktober 2006
In een ander subforum zoek je een fiets van 1200 euro. Da's nogal een verschil...........
of tien fietsen van 1200 euro, voor elke maand van het wielerseizoen een nieuwe....., of een mooie honda pan european
of tien fietsen van 1200 euro, voor elke maand van het wielerseizoen een nieuwe....., of een mooie honda pan european