Ik ben op zoek naar een tijdritvoorvork (1 inch oud systeem) om mijn Concorde Razorblade welke ik als tijdrit fiets gebruik te upgraden!
Kleur is niet belangrijk, de fiets wordt toch opnieuw gespoten. De lengte van de buis moet circa 19cm zijn, en ik gebruik 28 inch wielen.
Als je iets hebt liggen, of je weet iemand die zoiets heeft, laat mij het even weten!!
Gr. Remko
(tijdrit) voorvork 1 inch
Op zich wel. Heb je toevallig een paar foto's en een prijsindicatie voor deze vork?
email adres -> jihesko@hotmail.com
b.v.d. Remko
b.v.d. Remko
Quoten: Origineel geplaatst door 11-speed op 16 Oktober 2006
Op zich wel. Heb je toevallig een paar foto's en een prijsindicatie voor deze vork?
b.v.d. Remko
Done !
b.v.d. Remko
Done !
Quoten: Origineel geplaatst door KXlight op 16 Oktober 2006
Mocht de vork van SpEric niet voldoen dan heb ik een 1" Look HSC3 full carbon vork liggen (voor ahead-set). Buislengte 22cm, gewicht vork +-360gr. Bij interesse kan ik je een mailtje met foto sturen.
Dank je KXlight, maar ik zoek iets voor het oude systeem.
Remko
Mocht de vork van SpEric niet voldoen dan heb ik een 1" Look HSC3 full carbon vork liggen (voor ahead-set). Buislengte 22cm, gewicht vork +-360gr. Bij interesse kan ik je een mailtje met foto sturen.
Dank je KXlight, maar ik zoek iets voor het oude systeem.
Remko
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 16 Oktober 2006
b.v.d. Remko
Done !
Bedankt, ik hoor het nog wel wat betreft de lengte.
Gr. Remko
b.v.d. Remko
Done !
Bedankt, ik hoor het nog wel wat betreft de lengte.
Gr. Remko
klopt, echter ik heb (vind ik) een mooi FSA Vision stuur incl. remhandles en barend shifters welke mij prima bevalt, dit betekent dat ik ook dit stuur weg kan gooien.
Kun je eigenlijk ook draad op zo'n moderne vork tappen en zo een "oude vork" maken? Heb je direkt veel meer keus?
Mischien heeft iemand dit al eens gedaan?
Ps mij balhoofd bus is circa 18 cm lang.
Gr. Remko
Kun je eigenlijk ook draad op zo'n moderne vork tappen en zo een "oude vork" maken? Heb je direkt veel meer keus?
Gr. Remko
Quoten: Origineel geplaatst door 11-speed op 17 Oktober 2006
klopt, echter ik heb (vind ik) een mooi FSA Vision stuur incl. remhandles en barend shifters welke mij prima bevalt, dit betekent dat ik ook dit stuur weg kan gooien.
Gr. Remko
Voor je stuur e.d. maakt het niets uit hoor. De diameter van je vork veranderd ook niet.je kan dus ook die Look van hierboven erin doen.Je stuur zit toch niet direcht aan de stuurpen vast ?Je zal dus een balhoofdstel en een stuurpen moeten kopen.
hetzelfde heb ik bijv voor mijn giant gedaan, daar zit een mooie easton aero vork in 1 " . bij een heel goed bod is die ook te koop.
Gr. Remko
Voor je stuur e.d. maakt het niets uit hoor. De diameter van je vork veranderd ook niet.je kan dus ook die Look van hierboven erin doen.Je stuur zit toch niet direcht aan de stuurpen vast ?Je zal dus een balhoofdstel en een stuurpen moeten kopen.
hetzelfde heb ik bijv voor mijn giant gedaan, daar zit een mooie easton aero vork in 1 " . bij een heel goed bod is die ook te koop.