Hey,
Ik heb net een nieuw frame gekocht en ik vroeg me af of ik wel de juiste prijs ervoor betaald heb! Het is zoals jullie zien een time frame, de spullen die erop zitten zijn van mij dus ik heb het frame kaal gekocht (+voorvork)
Nu de bekend making van de prijs.... ik heb er 350 euro voor neergelegd! Wat vinden jullie ervan koopje of miskoopje? (framemaat is 62cm
Alvast bedankt voor je reactie en tot snel!
gr Julian
Goedkoop of miskoop??? (Time)
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Nee,
Het frame is ook van carbon. De winkel had er nog enkele in het magazijn al een tijdje liggen en wilde ze kwijt hebben voor een zacht prijsje.
Ik weet niet uit welk jaar het frame is en kan er ook weinig over op het internet vinden.
groeten julian
Het frame is ook van carbon. De winkel had er nog enkele in het magazijn al een tijdje liggen en wilde ze kwijt hebben voor een zacht prijsje.
Ik weet niet uit welk jaar het frame is en kan er ook weinig over op het internet vinden.
groeten julian
-
- Forum-lid
Mooie prijs toch voor een 62cm TIME frame. Zie je niet vaak. Veel fietsplezier ermee!
Mooie koop, veel veilige fietskilometers toegewenst!
greets
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
Ja, klopt... Daar heb jij helemaal gelijk in!
Omdat ik een zilvere zadelpen heb en een zwart frame wil ik graag deze zwart maken. Ik denk dat ik het met een zwarte spuitbus ga doen maar moet ik de buis van de tevoren bewerken met iets zodat de lak er beter op blijft zitten?
gr
Omdat ik een zilvere zadelpen heb en een zwart frame wil ik graag deze zwart maken. Ik denk dat ik het met een zwarte spuitbus ga doen maar moet ik de buis van de tevoren bewerken met iets zodat de lak er beter op blijft zitten?
gr
-
- Forum-lid
Hey wesley,
Ik wil wel een nieuwe kopen maar een buis van 25mm in het zwart is nergens te krijgen! Heb echt veel gezocht! Ga de zilvere buis vanmiddag ophalen... tenzij iemand me kan helpen met het vinden van een zwarte!
gegroet
Ik wil wel een nieuwe kopen maar een buis van 25mm in het zwart is nergens te krijgen! Heb echt veel gezocht! Ga de zilvere buis vanmiddag ophalen... tenzij iemand me kan helpen met het vinden van een zwarte!
gegroet
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wat kost een nieuwe zadelpen nu? De enige dure zadelpen die er in het zilver is is een Thomson Masterpiece, maar ik kan me niet voorstellen dat de TS die heeft. Zou trouwens ook zonde zijn om zo'n pen proberen zwart te maken want het houdt toch slecht zoals Wesley al aangaf. Je zou 1e de anodisatie laag eraf moeten halen en daarna weer opnieuw maar dan in het zwart anodiseren. Die operatie kost al meer dan een nieuwe zadelpen.
-
- Forum-lid
Lijkt op een opnieuw gespoten TIME Helix die zijn al wat jaartjes oud.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die