Ik stel de vraag hier maar omdat dit volgens mij de meest geschikte plek is.
Wie weet wat precies het verchil is in een voorvork voor een aheadset en een geintegreerd balhoofd systeem.
Voorvork vraagje
Geintegreerd is voor zover ik weet altijd A-head. Dat is dus en en. Alleen A-head hoeft niet altijd geintegreerd te zijn. Dit systeem kan ook in combi met een niet geintegreerd balhoofd. Geintegreerd wil alleen maar zeggen dat de lagers in het frame verstopt (geintegreerd zitten)
De voorvork voor geintegreerd heeft meestal een andere diameter aan de ovenkant zodat deze mooi aansluit op de onderkant van de stuurbuis. Bij niet geintegreerd heeft dat weinig zin en is een andere vorm meestal eleganter. Al kunnen de verschillende typen voorvorken meestal door elkaar gebruikt worden alleen zal het er dan minder mooi uitzien als het niet de juiste variant is.
De voorvork voor geintegreerd heeft meestal een andere diameter aan de ovenkant zodat deze mooi aansluit op de onderkant van de stuurbuis. Bij niet geintegreerd heeft dat weinig zin en is een andere vorm meestal eleganter. Al kunnen de verschillende typen voorvorken meestal door elkaar gebruikt worden alleen zal het er dan minder mooi uitzien als het niet de juiste variant is.