Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

KOOP GEEN LIVESTRONG-BANDJE OP JONA.NL

jurgen33
Forum-lid

jurgen33 07 okt 2006 10:59

Hallo iedreen,
Op www.jona.nl staan er bandjes van livestrong te koop voor drie euro per stuk (incl. verzendingskosten)
Je kan dan gewoon een bestelling doen en dan krijg je een mail met een rekeningnummer (met naam en adres)
Het lijkt op het eerste zicht dus goed geregeld te zijn, maar als je na enkele weken niets in de bus hebt, en geen antwoord krijgt op de mailtjes die je stuurt, weet je stilaan dat het weeral gaat over oplichters op het net.
Ik ben zo verstandig geweest om het met één bandje te proberen dus mij kostte het drie euro, maar goed, nog steeds drie euro teveel!
Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd!
Life\'s short - Race hard! :-)

ted038
Forum-lid

ted038 07 okt 2006 11:46

bandjes waren ooit 1 euro per stuk  en opbrengst was toen geheel voor goede doel.
ik zou mij wel tig keer op mijn hoofd krabben om bij derden die er 3 x zoveel voor vragen zo'n ding te kopen, want dan kan je beter 2 euro oid overmaken aan de kankerstichting, jij minder kwijt en meer geld voor goede doel.
ik hou persoonlijk niet zo van dit soort ego-versterkende bandjes, ook al is de achterliggende gedachten goed, ben bang dat sommige mensen dit dragen voor hun eigen ego dus....

noppie
Forum-lid

noppie 07 okt 2006 14:48

Ik sluit me aan bij de vorige spreker. Veel mensen dragen ze alleen maar om te laten zien waar ze voor staan en dat ze een goed doel steunen. Al kreeg zo'n bandje kado of geld toe, dan draag ik hem nog niet. Je kan beter gewoon je geld naar een goed doel overmaken. Die kote dingen zijn ook nog van plastic, die rotzooi komt op een gegeven moment weer in het mileu terecht, ze zouden het moeten verbieden om dat soort prullaria te maken.
kiekeboe

jurgen33
Forum-lid

jurgen33 07 okt 2006 14:50

Wow, wat een reactie.
Het was niet de bedoeling om het te hebben over het al dan niet leuk vinden van die bandjes, maar enkel om jullie te verwittigen voor jona.nl
Life\'s short - Race hard! :-)

djvandepol
Forum-lid

djvandepol 08 okt 2006 21:43

Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 07 Oktober 2006
Ik sluit me aan bij de vorige spreker. Veel mensen dragen ze alleen maar om te laten zien waar ze voor staan en dat ze een goed doel steunen. Al kreeg zo'n bandje kado of geld toe, dan draag ik hem nog niet. Je kan beter gewoon je geld naar een goed doel overmaken. Die kote dingen zijn ook nog van plastic, die rotzooi komt op een gegeven moment weer in het mileu terecht, ze zouden het moeten verbieden om dat soort prullaria te maken.

Is er wat mis mee dat mensen deze armbandjes dragen om te laten zien waarvoor ze staan? Daarnaast kun je naast het bandje natuurlijk ook gewoon geld storten. En het laatste argument gaat helemaal nergens over. Leef jij op pure natuurproducten, bevinden er zich geen plastic onderdelen op je fiets of in je huis. Precies.....

Lekkere naieve reactie dus

ted038
Forum-lid

ted038 08 okt 2006 22:51

Denk dat je bij de meeste mensen wel kunt nagaan dat ze tegen kanker zijn, ook al dragen ze geen geel armbandje  Maar ik verbied niemand om zo'n bandje te dragen hoor, heb er alleen wel een mening over...
Mijn reactie kwam vooral voort uit een soort van boosheid dat iemand er nu geld aan verdient. (niet dat ik nu een andere mening heb)

fuego
Forum-lid

fuego 09 okt 2006 11:42

Quoten: Origineel geplaatst door Knots op 09 Oktober 2006

een beetje meer gaan respecteren, want al draagt iemand alle bandjes die er te koop zijn, so what, dat moet tie persoon toch zelf weten?
Ik draag ook een Livestrong bandje, maar daar zijn persoonlijke redenen voor.
DAAROM vindt ik jou reactie zeer ongepast!!!

Idem hier, heb ook er eentje, gratis zelfs gekregen, draag het ook veel, om niet te zeggen altijd.......
Afbeelding

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 09 okt 2006 18:12

Ik heb de mijne wel ontvangen via Jona, hij/zij besteld om de zoveel tijd ofzo voor de rest als je leest hoeveel ze der al verkocht hebben ken je zie je dat ze aardig wat winst hebben gemaakt ermee.

beezer
Forum-lid

Gebruikersavatar beezer 07 jul 2024 09:57

Weet iemand waar je ze in NL voor een normale prijs kan kopen ? in plaats van 10 euro bij Amazon ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

fietsslak
Forum-lid

Gebruikersavatar fietsslak 07 jul 2024 10:20

Wow… topic-reanimatie van bijna 20 jaar…
On-topic: geen idee of dat livestrong nog bestaat na alles rond de grote Lance.
Maar er zijn natuurlijk goede doelen genoeg…
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent

beezer
Forum-lid

Gebruikersavatar beezer 07 jul 2024 11:24

Mijn bandje is na tig jaar vergaan en ik wil een nieuwe ....
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

Plaats reactie