Fiets Oktober
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
haha een goedie bag kun je halen als ze er nog zijn, en je daar voor in de rij wilt staan
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- spinningfreak
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 06 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door porrie op 06 Oktober 2006
vandaag is de posbode geweest,maar nog geen fietsblad erbij.
ik hoop dat hij er morgen wel is ,anders moet ik er 1 kopen.
FIETS komt niet met de postbode...
Bij jou misschien niet, maar bij mij wordt Fiets toch echt door de postbode bezorgd en die heeft hem vandaag (nog)niet gebracht .
Quoten: Origineel geplaatst door porrie op 06 Oktober 2006
vandaag is de posbode geweest,maar nog geen fietsblad erbij.
ik hoop dat hij er morgen wel is ,anders moet ik er 1 kopen.
FIETS komt niet met de postbode...
Bij jou misschien niet, maar bij mij wordt Fiets toch echt door de postbode bezorgd en die heeft hem vandaag (nog)niet gebracht .
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hehehe, terugkerende ergernis en discussie. De een krijgt hem vrijdag (net als de losse verkoop) en de ander op zaterdag.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Heb hem hier al liggen, lekker vroeg via de losse verkoop. Het ziet er op zich niet verkeerd uit, ben benieuwd wat ze over al het nieuwe materiaal hebben geschreven.
Uiteraard zitten er ook weer wat bonnen voor BikeMotion in, maar niet echt veel spetterends geloof ik. Dat houdt me desondanks niet tegen om ze allemaal uit te knippen en in te leveren!!
Uiteraard zitten er ook weer wat bonnen voor BikeMotion in, maar niet echt veel spetterends geloof ik. Dat houdt me desondanks niet tegen om ze allemaal uit te knippen en in te leveren!!