Op mijn Empella zitten geen nokjes voor bidonhouders. Zijn die er achteraf in te zetten door een vakman? Ik vind het voor de duurtrainingen op de weg (waar ik hem in de winter ook voor gebruik) wel fijn om niet altijd met de Camelbak te moeten rijdne. En ik heb een bidonhouder nodig voor mijn accu van de Sigma Mirage lampenset.....
Wie heeft de oplossing??
Nokjes bidonhouder
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
- robbebopper
- Forum-lid HC
Bij mijn Empella Bonfire speelde uiteraard hetzelfde probleem. Vorig jaar heb ik hem laten herlakken bij Empella zelf, en er tevens gaatjes in laten aanbrengen om een bidonhouder op te schroeven. Dus nu heb ik bij langere veldtoertochten weer gewoon water aan boord. Toch wel wat prettiger dan wachten op de eerste pauzeplaats, of klungelen met zo'n kameelzak op je rug.
Quoten: Origineel geplaatst door Robbebopper op 30 September 2006
Bij mijn Empella Bonfire speelde uiteraard hetzelfde probleem. Vorig jaar heb ik hem laten herlakken bij Empella zelf, en er tevens gaatjes in laten aanbrengen om een bidonhouder op te schroeven. Dus nu heb ik bij langere veldtoertochten weer gewoon water aan boord. Toch wel wat prettiger dan wachten op de eerste pauzeplaats, of klungelen met zo'n kameelzak op je rug.
Kamelenzak? lol
Kamelenzak? lol
Als je campa wil heb je nooit meer wat anders
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oke, thnx!! Als ik voor mijn werk weer een keer in de buurt zit zal ik even langs schieten in Erp. Laat het liever bij Empella zelf doen ivm framegarantie (frame is paar maanden oud). Had er helaas bij aanschaf niet bij stil gestaan.
Less is bore
veel cyclocrosfietsen worden uitgeleverd zonder M5 moeren in het frame voor de bevestiging van een bidonhouder. In een cross van een uur, uur en een kwartier is er geen tijd om te drinken.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, maar ze vergeten dat die frames breder inzetbaar zijn
Less is bore
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 01 Oktober 2006
is geen 10 minuten werk. Gaatjes boren en vervolgens rvs draadbussen erin laten popnagelen. Moet elke goede fietsenmaker inclusief empella kunnen
Sharkman waar zijn die rvs bussen te verkrijgen?
Ritsefitser
is geen 10 minuten werk. Gaatjes boren en vervolgens rvs draadbussen erin laten popnagelen. Moet elke goede fietsenmaker inclusief empella kunnen
Sharkman waar zijn die rvs bussen te verkrijgen?
Ritsefitser
Als ik het antwoord mag geven: bij je fietsemaker, maar een goed gesorteerde metaalwarenhandel heeft ze ook. Het beste te bevestigen met een speciaal stukje gereedschap (bijna gelijk aan een popnageltang) Met een draadstang (of bout) en een moet lukt het ook. Meet wel goed waar je gaat boren in je frame!
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic