Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of fiets

de 4 -spaaks spinergy wielen gezocht

dries
Forum-lid

dries 30 sep 2006 22:27

hey, ik ben op zoek naar een paar spinergy wielen de 4-spaaks
de rode ,gele, of de blauwe dat speelt geen rol!
greetz

sharkman
Forum-lid

sharkman 01 okt 2006 12:48

Volgens mij waren ze allemaal zwart. En als zelfs de producent ten zeerste afraadt ze waar dan ook voor te gebruiken horen ze volgens mij in het museum en niet meer in je fiets.

amazza
Forum-lid

amazza 01 okt 2006 14:49

Ik neem aan dat hij de stickers bedoelt zoals die op verschillende versies van de Rev-x-en stond.
Ik neem aan dat het ook niet TS's intentie was om een draadje met "koop dat niet" adviezen te krijgen.

OT;Ik heb nog een setje ongebruikt staan na aanschaf nieuwe carbon wielen.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.

sharkman
Forum-lid

sharkman 01 okt 2006 15:14

Als het om de sticker gaat o.k. maar over de wielen mag echt wel iets gezegd worden.
Heb tot op heden bij twee sets het voorwiel lettelijk ineen zien zakken na een stevige kuil. Bij één van de twee ongelukkigen zijn de artsen twee uur bezig geweest om de carbon vezels uit de wonden te verwijderen. Dit is dus echt een produkt wat aan de muur hoort (mooi zijn ze wel) en niet meer gebruikt zou moeten worden (ook carbon heeft kennelijk een uiterste houdbaarheidsdatum).

dries
Forum-lid

dries 02 okt 2006 20:54

Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 01 Oktober 2006

Als het om de sticker gaat o.k. maar over de wielen mag echt wel iets gezegd worden.
Heb tot op heden bij twee sets het voorwiel lettelijk ineen zien zakken na een stevige kuil. Bij één van de twee ongelukkigen zijn de artsen twee uur bezig geweest om de carbon vezels uit de wonden te verwijderen. Dit is dus echt een produkt wat aan de muur hoort (mooi zijn ze wel) en niet meer gebruikt zou moeten worden (ook carbon heeft kennelijk een uiterste houdbaarheidsdatum).

als ik in een stevige kuil rij met men ambrosio's carbon zou ik misschien ook wel brokken hebben... beetje geluk hebben.

dries
Forum-lid

dries 02 okt 2006 20:56

Quoten: Origineel geplaatst door amazza op 01 Oktober 2006

Ik neem aan dat hij de stickers bedoelt zoals die op verschillende versies van de Rev-x-en stond.Ik neem aan dat het ook niet TS's intentie was om een draadje met "koop dat niet" adviezen te krijgen.OT;Ik heb nog een setje ongebruikt staan na aanschaf nieuwe carbon wielen.Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.

jep jep ik heb het op de stickers! welke heb jij nog liggen dan en tegen welke prijs? en van welk jaar zijn ze?
thx

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 okt 2006 21:22

@Dries, bij een ander wiel komt er een scheur in het carbon. Komt er in deze wielen een scheur dan kan de boel imploderen door de hoge "spaak"spanning.
Als er bij een trainingsgroepje iemand met Rev X'en rijdt zorg ik altijd dat ik er voor rij. Konijntjes die doormidden gingen enzo, ik wil niet weten hoe mijn polsen eruit zien als ze tussen de spaken komen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dries
Forum-lid

dries 02 okt 2006 23:36

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 Oktober 2006

@Dries, bij een ander wiel komt er een scheur in het carbon. Komt er in deze wielen een scheur dan kan de boel imploderen door de hoge "spaak"spanning.
Als er bij een trainingsgroepje iemand met Rev X'en rijdt zorg ik altijd dat ik er voor rij. Konijntjes die doormidden gingen enzo, ik wil niet weten hoe mijn polsen eruit zien als ze tussen de spaken komen.

jep je hebt wel gelijk. Toen ik nog koerste bij de nieuwelingen  en juniors waren die wielen een echte hype maar eens bij een valpartij waar handen duimen en weet ik nog allemaal in de ronddraaiende wielen terecht komen,was het gedaan met lachen.
wie mooi wil zijn.. tgaat meer voor de looks.

dries
Forum-lid

dries 31 dec 2006 15:32

Quoten: Origineel geplaatst door amazza op 01 Oktober 2006

OT;Ik heb nog een setje ongebruikt staan na aanschaf nieuwe carbon wielen.Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.

@ amazza
hey, kan je me een paar foto's vd wielen en je prijs mailen naar de_roeckdries@hotmail.com

thx

rene1
Forum-lid

rene1 31 dec 2006 15:45

En ik wil graag foto's zien van die konijnen...ik geloof er namelijk niets van.

pietalala
Forum-lid

pietalala 31 dec 2006 16:34

Steek jij dan je hand eens tussen die wielen als ze draaien tegen 30 per uur met een gewicht van 70 kilo op?
Het lachen zal je snel vergaan, die wielen zijn draaiende messen. Mail me anders om een afspraak te maken en breng een paar konijntjes mee, dan eten we nog lekker ook.
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

rene1
Forum-lid

rene1 31 dec 2006 18:08

Ik geloof best dat je hand er evt. afgehakt kan worden. Ik geloof alleen niet dat iemand er daadwerkelijk een konijntje doorheen heeft zien springen.

Plaats reactie