Ik heb occasionele wielen gekocht. Het zijn Sapinl carbon wielen. Mijn vraag is nu welke remblokken ik het best op die carbon velgen kan gebruiken.
gr patrick
Remblokken
-
- Forum-lid
Het best gebruik je enkel remblokken die geschikt zijn voor carbonvelgen ! Bijna alle merken hebben deze in hun assortiment.
Om enkele voorbeelden te noemen : Swisstop ( gele kleur), Corima ( blauw ) , BBB ,....
Haast je naar de dichtsbijzijnde FM en kies er een setje naar eigen prijs/ kwaliteit en vermogen uit...
Groeten,
Cristallo
Om enkele voorbeelden te noemen : Swisstop ( gele kleur), Corima ( blauw ) , BBB ,....
Haast je naar de dichtsbijzijnde FM en kies er een setje naar eigen prijs/ kwaliteit en vermogen uit...
Groeten,
Cristallo
Hoi,
Zullen wel een van de Gilbert Cattoir/Sapim carbonwielen zijn denk ik.
Ik hoor veel goeds van de gele Swisstop remblokken vooral dan in regenweer.
Persoonlijk gebruik ik Corima remblokken die prima voldoen behalve bij regenweer zoals de meeste andere fabrikaten trouwens. Ze zijn a propos wel rood gekleurd, niet blauw. De blauwe horen bij de 0G remmen.
Ciao,
Zullen wel een van de Gilbert Cattoir/Sapim carbonwielen zijn denk ik.
Ik hoor veel goeds van de gele Swisstop remblokken vooral dan in regenweer.
Persoonlijk gebruik ik Corima remblokken die prima voldoen behalve bij regenweer zoals de meeste andere fabrikaten trouwens. Ze zijn a propos wel rood gekleurd, niet blauw. De blauwe horen bij de 0G remmen.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...