Hallo,
Ik ben op zoek naar stickers voor mijn vol achterwiel, ik wil het liefst de stickers van Fir Killing wiel hebben. Zou iemand deze hebben, of kunnen maken (misschien Sharkman?). Hier een fotootje van het wiel, en dan moet ik dus 6 van die aparte stickers hebben.
Gr Michiel
Stickers maken
Mag ik even vragen welk vol achterwiel je hebt, Michiel? Foto?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 16 September 2006
waarschijnlijk een noname wiel waar die de stickers op wil plakken
Nope geen noname wiel, een 2dehands wiel gekocht (Spengle full carbon dicht wiel), maar die stickers die erop zaten waren gelig en lelijk (stukjes af etc). Spengle stickers zijn niet meer te krijgen, een heel zwart achterwiel vind ik niet mooi. Het liefst heb ik bontrager stickers, omdat mijn voorwiel er 1 is van bontrager. Fotootje van tijdritfiets:
waarschijnlijk een noname wiel waar die de stickers op wil plakken
Nope geen noname wiel, een 2dehands wiel gekocht (Spengle full carbon dicht wiel), maar die stickers die erop zaten waren gelig en lelijk (stukjes af etc). Spengle stickers zijn niet meer te krijgen, een heel zwart achterwiel vind ik niet mooi. Het liefst heb ik bontrager stickers, omdat mijn voorwiel er 1 is van bontrager. Fotootje van tijdritfiets: