Hallo,
Ik fiets meestal alleen of met zijn 2en, nu lijkt het meer leuk om van het voorjaar mee te gaan doen aan toertochten. Ik twijfel tussen 5mrt veenendaal en 6mrt driebergen.
Wat moet ik hiervan verwachten? Met veel te veel mensen over te smalle fietspaden? Ongelukken, door de drukte? kun je wel een beetje je eigen tempo rijden?
De eerste tocht van het jaar willen we 50 of 75 doen, later van het jaar dan verder.
Aan te raden tochten zijn ook welkom zeker in het voorjaar.
Groet Niels
Fietsen toertochten?
- daniel1975
- Forum-lid HC
In die tijd van het jaar kijk ik gewoon welke dag ze het beste weer voorspellen .
Meestal zijn de fietstochten vanuit Veenendaal iets mooier en zeker beter uitgepijld. 3bergen wil nog wel eens uitlopen op een ritje spoorzoeken.
Als je nog niet vaak in 3bergen bent gestart kun je er verder ook prima uit de voeten. Heb je er vaak gereden dan ken je de meeste lusjes wel die ze pakken.
Allebei dus een prima keuze voor je.
Meestal zijn de fietstochten vanuit Veenendaal iets mooier en zeker beter uitgepijld. 3bergen wil nog wel eens uitlopen op een ritje spoorzoeken.
Als je nog niet vaak in 3bergen bent gestart kun je er verder ook prima uit de voeten. Heb je er vaak gereden dan ken je de meeste lusjes wel die ze pakken.
Allebei dus een prima keuze voor je.
Less is bore
Heb de 'ontwakingstocht' van DTC aantal keren gefietst. Gaat niet over de heuvelrug, max 100km en niet erg druk, als je een ploegje treft met jouw tempo kan je veel plezier hebben, maar als je pech hebt kan je zo maar alleen fietsen.
Wel leuk rondje door de provincie Utrecht.
Als het niet al te slecht weer is ben ik er op 6 maart.
Wel leuk rondje door de provincie Utrecht.
Als het niet al te slecht weer is ben ik er op 6 maart.