Hallo,
Heb besloten dit weekend mijn oude Cannondale M500 maar weer eens uit het vet te halen. Nou heb ik daar voordat ik overstapte naar de racer altijd lekkere bostochten op gereden (niet het hele ruige werk). Daar wil ik hem eigenlijk weer voor gaan gebruiken. Maar aangezien de tochten hier in de omgeving (Arnhem) veelal gemengd zijn qua ondergrond en ik toch niet heel extreem rijd, wil ik graag eens een wat lichter-profiel (soort van half-half) band proberen. Ik rij nu met Hutchinson (weet niet exact welke) die op zich prima bevallen.
Heeft iemand tips voor een goede, niet te dure band?
Groet,
Ilko
Bandjes?
-
- Forum-lid HC
Goed en goedkoop? Dat gaat meestal niet goed samen he. Maar als je wat wilt is de beste optie van schwalbe, de racing ralph achter en de nobby nic voor. En als je dan nog de sport versie vind valt de prijs ook wel mee.
Hoi,
Ik rij zelf sinds kort ook met een racing ralph achter en een nobby nick voor met de maat 26*2.1 en deze bevallen zeer goed. Ik rij voornamelijk op het parcours in Schoorl met verschillende ondergronden.
Ik heb dit setje banden op een aanbieding gekocht voor 55 euro dus dat valt in mijn ogen nog reuze mee
veel succes
Ik rij zelf sinds kort ook met een racing ralph achter en een nobby nick voor met de maat 26*2.1 en deze bevallen zeer goed. Ik rij voornamelijk op het parcours in Schoorl met verschillende ondergronden.
Ik heb dit setje banden op een aanbieding gekocht voor 55 euro dus dat valt in mijn ogen nog reuze mee
veel succes
- amclassic-fan
- Forum-lid HC