Gouden Fietshanger
de maten van het fietshangertje weet ik niet, maar als je de maten geeft waarin je hem wil hebben kan ik het maken.
ik heb zelf een tijd geleden een zilverenfietshangertje gemaakt dus het ontwerp zou iets afwijken van de hanger van fiets.
ben namelijk edelsmid
ik heb zelf een tijd geleden een zilverenfietshangertje gemaakt dus het ontwerp zou iets afwijken van de hanger van fiets.
ben namelijk edelsmid
Quote: Origineel geplaatst door luna op 04 September 2006
de maten van het fietshangertje weet ik niet, maar als je de maten geeft waarin je hem wil hebben kan ik het maken.
ben namelijk edelsmid
FOTO!!!!
Die hanger van FIETS vind ik niet geweldig. Een echte racefiets in het zilver lijkt me geweldig.
ben namelijk edelsmid
FOTO!!!!
Die hanger van FIETS vind ik niet geweldig. Een echte racefiets in het zilver lijkt me geweldig.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 04 September 2006
Quote: Origineel geplaatst door Colnago/G op 04 September 2006
Kun je tegen meerprijs Colnago ingraveren?
En dan wel graag met Campagnolo, dus de kabels onder het stuurlint solderen
Kijk een vrouw naar mijn hart!
Quote: Origineel geplaatst door Colnago/G op 04 September 2006
Kun je tegen meerprijs Colnago ingraveren?
En dan wel graag met Campagnolo, dus de kabels onder het stuurlint solderen
Kijk een vrouw naar mijn hart!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
doet (ze) lang over. .
ja het duurt wel erg lang, ik heb al wel foto's gemaakt maar ik wacht nog op mijn vriend die ze op het forum wil zetten ze moeten nog kleiner gemaakt worden of zoiets, en ik weet niet hoe dat moet. ben namelijk nogal slecht met computers.
als het goed is zou hij vandaag ervoor zorgen dat de foto's erop staan.
ja het duurt wel erg lang, ik heb al wel foto's gemaakt maar ik wacht nog op mijn vriend die ze op het forum wil zetten ze moeten nog kleiner gemaakt worden of zoiets, en ik weet niet hoe dat moet. ben namelijk nogal slecht met computers.
als het goed is zou hij vandaag ervoor zorgen dat de foto's erop staan.