Dag,
Wie kan mij zeggen hoe een nokon kabelset werkt, met betrekking tot montage?
En hoeveel meter zit er in 1 set?
Kun je uit 1 set daarmee je hele fiets bewerken, of moet je, zoals nokon zegt 2 sets kopen? (Rem/schakel)
Passen de standaard binnenrem/schakel kabels in de nokon "kraaltjes"?
nokon set campa
De handleiding staat op nokon.com (ook in het NL) en voor een echt mooie foto handleiding moet je even het topic van TS-Biker (Opbouw van mijn Scott CR-1) raadplegen.
Je kan in principe alles los bestellen, maar in een remkabel set zit genoeg voor je remmen en in een schakelset voor je derailleurs. Ik heb overigens nog wel het stukje achterderrailleur kabel eruit kunnen halen (alleen 5 konavex deeltjes bijgekocht). De rest van mijn schakelkabels zijn reguliere kabels. Ik rij met Shimano en vind de Nokon oplossing niet mooi.
Standaard binnenkabels passen gewoon. In een set zitten ze er overigens gewoon bij.
Groet,
Ilko
Je kan in principe alles los bestellen, maar in een remkabel set zit genoeg voor je remmen en in een schakelset voor je derailleurs. Ik heb overigens nog wel het stukje achterderrailleur kabel eruit kunnen halen (alleen 5 konavex deeltjes bijgekocht). De rest van mijn schakelkabels zijn reguliere kabels. Ik rij met Shimano en vind de Nokon oplossing niet mooi.
Standaard binnenkabels passen gewoon. In een set zitten ze er overigens gewoon bij.
Groet,
Ilko