Aftertalk Velomediane Claude Criquielion
Zelf schitterde ik door afwezigheid. Mijn fietsmaat reed voor het eerst een goudentijd (6.13). Hij was erg te spreken over de omstandigheden. Droog en een prima temperatuur. Parcours was na de Mur de Velomediane uitgebreid met een extra lusje. Daartegenover stond dat de lus naar het zuiden, vlak na Hotton was geschrapt. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van deelnemers. Wie roept??
www.martinkool.tk
www.martinkool.tk
Leef! Fiets!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 27 Augustus 2006
Leuke tocht alleen was de lol er bij mij af nadat ik op de Velomedaine eindelijk vrijbaan kreeg en vol versnelde waarbij ik m'n Pulsion in stukken trapte.
Daarna was het dus einde verhaal.
Jemig de pemig, ik fiets al een tijdje niet meer met zoveel vertrouwen op die cranks sinds al die breuken op WW, maar nu begin ik helemaal te twijfelen met m'n 80 kg...
Leuke tocht alleen was de lol er bij mij af nadat ik op de Velomedaine eindelijk vrijbaan kreeg en vol versnelde waarbij ik m'n Pulsion in stukken trapte.
Jemig de pemig, ik fiets al een tijdje niet meer met zoveel vertrouwen op die cranks sinds al die breuken op WW, maar nu begin ik helemaal te twijfelen met m'n 80 kg...
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 27 Augustus 2006
Kan je misschien een paar duidelijke (macro) foto's plaatsen van de schade? Heb zelf de Pulsion CT2, 2e hands gekocht, dus ik ben wel benieuwd.
Kan je misschien een paar duidelijke (macro) foto's plaatsen van de schade? Heb zelf de Pulsion CT2, 2e hands gekocht, dus ik ben wel benieuwd.
Ik kwam Amclassic nog tegen na alle ellende, hoop dat je zonder problemen een nieuwe krijgt!
Voor mij was de lol er na de Mur de Velomediane om een andere reden af: ik zat helemaal stuk. Pijn in de nek en rug Deze tocht is toch iets te zwaar geloof ik Zelfs langzamer dan vorig jaar (toen 7.30, nu 7.45 of daaromtrent). Na aankomst direct doorgereden naar de camping met het idee om na de douche even terug te gaan met championchip maar die hangt nog aan de fiets
Maar nu wel moe en voldaan
Voor mij was de lol er na de Mur de Velomediane om een andere reden af: ik zat helemaal stuk. Pijn in de nek en rug Deze tocht is toch iets te zwaar geloof ik Zelfs langzamer dan vorig jaar (toen 7.30, nu 7.45 of daaromtrent). Na aankomst direct doorgereden naar de camping met het idee om na de douche even terug te gaan met championchip maar die hangt nog aan de fiets
Maar nu wel moe en voldaan
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
Vond het weer een prachtige tocht. Op een paar spetters op 't eind na droog gebleven. Had het op sommige delen en vooral tegen 't eind zwaar. Na de Maratona m'n trainingsarbeid sterk gereduceerd (thuisfront heeft ook aandacht nodig ) en dat merkte ik wel. Uiteindelijk 6u41 is 2min meer dan verleden jaar (en dit jaar nog een lekke band ook).
Volgend jaar in groep 6 en dan mag ik er 15min langer over doen om goud te halen, wie weet gaat 't dan lukken (drie maal is scheepsrecht?)
Ben alleen nog benieuwd waar op 't net de foto's staan. Ben de naam van die club vergeten (en vergeten te kijken bij de finish).
Volgend jaar in groep 6 en dan mag ik er 15min langer over doen om goud te halen, wie weet gaat 't dan lukken (drie maal is scheepsrecht?)
Ben alleen nog benieuwd waar op 't net de foto's staan. Ben de naam van die club vergeten (en vergeten te kijken bij de finish).
Je kunt de foto's vinden na 5 dagen op www.actionphototeam.com
Wilier Evasion
Vorig jaar kon je de foto's kopen bij de finish en stonden ze bij mijn weten niet op internet. Anders zal er wel een link op velomediane.com komen lijkt me.
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
De foto's bij La Roche waren aan de finish te koop maar
s'middags zijn er ook nog foto's gemaakt na 14.00
deze zijn op internet te zien, de tocht was weer gezegend
met goed weer en 20 min van mijn p.r af, maar nog geen
goud (6.56 min)
s'middags zijn er ook nog foto's gemaakt na 14.00
deze zijn op internet te zien, de tocht was weer gezegend
met goed weer en 20 min van mijn p.r af, maar nog geen
goud (6.56 min)
Bird
Quote: Origineel geplaatst door BADMAN op 27 Augustus 2006
Bedankt... ze staan er nu al op
zag op de uitslagen spreadsheet dat ze voor g/z/b de temps réel hebben aangehouden en niet de temps officiel. Hoef ik volgend jaar niet harder (6u34 is dan nét genoeg voor goud)
Bedankt... ze staan er nu al op
zag op de uitslagen spreadsheet dat ze voor g/z/b de temps réel hebben aangehouden en niet de temps officiel. Hoef ik volgend jaar niet harder (6u34 is dan nét genoeg voor goud)
Hallo, heerlijk gereden, mijn eerste cyclo weer sinds ik afstapte in La Marmotte 2004. Was wel zenuwachtig, na 2 hernia's en een hoop andere ellende, maar met 5:15 mag je wel tevreden zijn denk ik.
Het is en blijft een rotding die Beffe. Misschien volgend jaar nog ff sneller.
Greetz, The Biker
Het is en blijft een rotding die Beffe. Misschien volgend jaar nog ff sneller.
Greetz, The Biker
"één rustdag per week is genoeg"
voor mij is het ook meegevallen alhoewel redelijk kapot in de 2de helft. Met 5u18 toch 4' beter gedaan dan vorig jaar en een top-100 deze keer.
Ondanks mijn startplaats bij de bevoorrechten toch anderhalve minuut aangeschoven om de start te passeren, die tijdsmatten waren een serieuze flessenhals.
Ik ben ook Martinus van het forum tegengekomen, hij is mij op een van de laatste hellingen voorbijgegaan. In de uitslag gezien dat ook forummer Bert in mijn buurt zat.
@theBiker, ik vermoed dat wij elkaar zaterdag gesproken : gele wielertrui van Kees en een De Rosa en Fulcrum wielen ?
Ondanks mijn startplaats bij de bevoorrechten toch anderhalve minuut aangeschoven om de start te passeren, die tijdsmatten waren een serieuze flessenhals.
Ik ben ook Martinus van het forum tegengekomen, hij is mij op een van de laatste hellingen voorbijgegaan. In de uitslag gezien dat ook forummer Bert in mijn buurt zat.
@theBiker, ik vermoed dat wij elkaar zaterdag gesproken : gele wielertrui van Kees en een De Rosa en Fulcrum wielen ?
Motta