cosmics ontstickeren
ik heb volgende week mijn Cr1 limited en heb cosmic carbon sl 2005, maar ben er zeker van dat die gele stickers gaan misstaan aangezien ik nu ook blut ben kan ik (voorlopig) geen nieuwe stickers kopen... Hoe haal ik ze er best af zonder mijn wielen te beschadigen...??? en wat met de garantie
Quoten: Origineel geplaatst door stalone op 22 Augustus 2006
garantie verdwijnt evenredig met het verwijderen van de stickers
Kan niet volgens mij.... als het defect geen relatie heeft met het verwijderen van de stickers kan garantie niet zomaar geweigerd worden..... Als je de stickers met de serienummers er maar op laat
garantie verdwijnt evenredig met het verwijderen van de stickers
Kan niet volgens mij.... als het defect geen relatie heeft met het verwijderen van de stickers kan garantie niet zomaar geweigerd worden..... Als je de stickers met de serienummers er maar op laat
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Toevallig heeft mijn FM zojuist een setje cosmics besteld bij de importeur voor me. Ook ik ben niet zo'n fan van de stickers, FM heeft dus op mijn verzoek nagevraagd of de stickers eraf 'mogen'. Antwoord: "Garantie verdwijnt met verwijderen van de stickers".
Vind het een beetje een vreemd verhaal, maar denk dat ik ze er toch voorlopig iig even op laat
Vind het een beetje een vreemd verhaal, maar denk dat ik ze er toch voorlopig iig even op laat
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
vond de gele bestickering ook niet mooi, wilde wel een paar mooie cosmics maar zonder de bestickering, ook de vraag gesteld aan FM en deze antwoorde ook dat de garantie vervliegt. nu wel de wit/grijze bestickering, maar denk dat ze 100euries kosten
altijd recht door met en af en toe eens links of rechts
Dit verhaal klopt echt van geen kanten van die importeur. Natuurlijk willen zij dat die foeilelijke reclamestickers erop blijven zitten maar het heeft zeker geen invloed op de wielen zelf. Mijn juridische achtergrond geeft mij het gevoel dat je het kan vergelijken met een mercedes waar de gebruiker de ster van de motorkap zou slopen omdat hij die niet mooi vindt. De garantie op de rest van de auto zal niet vervallen. Enige waar je voor moet waken is dat je de wielen niet beschadigt als je die stickers eraf haalt. Daar zal je garantie natuurlijk kunnen vervallen.
is inderdaad klinkklare onzin ( en dan te weten dat mavic voor promotiedoeleinden zelf soms afstapt van de gele bestickering). Als de barcodestickers intakt blijven zal de garantie nooit vervallen (fabeltje in het leven geroepen door de importeur??). Heb inmiddels al meer dan 60 sets uitgeleverd en nog nooit ook maar van één probleem gehoord.
Mavic zou zich volgens mij meer zorgen moeten maken als er een ander merk op komt te staan.....
Overigens bestaat er wel de mogelijkheid om gele stickers na te bestellen (ze laten soms erg snel los..... plak je die er toch op als er garantie noodzakelijk is).
Mavic zou zich volgens mij meer zorgen moeten maken als er een ander merk op komt te staan.....
Overigens bestaat er wel de mogelijkheid om gele stickers na te bestellen (ze laten soms erg snel los..... plak je die er toch op als er garantie noodzakelijk is).
is tien minuten werk met een haarföhn, stelt echt niets voor.
"Die Premium SL bestickering lijkt me trouwens ook erg gaaf op de Cr1 van de TS"
Als Ts zijn fiets nog heeft denk ik niet dat hij met mavic rond wil rijden. We zijn overigens bezig met de stickers maar de letters zijn zeer klein en gedeeld wat het niet makkelijker maakt......
"Die Premium SL bestickering lijkt me trouwens ook erg gaaf op de Cr1 van de TS"
Als Ts zijn fiets nog heeft denk ik niet dat hij met mavic rond wil rijden. We zijn overigens bezig met de stickers maar de letters zijn zeer klein en gedeeld wat het niet makkelijker maakt......