Specialized BG schoenen.
-
- Forum-lid HC
IK durf het bijna niet te zeggen maar als je eenmaal met specialized bg schoenen hebt gereden wil je niet meer anders dus ik zou niet weten waarom iemand ze weg zou doen. Iets anders wat misschien wel interesant is zijn de inlegzooltjes van specialized, daarmee maak je van elke schoen een bg schoen. Bij mijn fm hebben ze nu een heel rek hangen in verschillende soorten voor verschillende voeten. Daar ga je dus eerst op een plaat staan waar uit duidelijk wordt wat voor soort voeten je hebt (plat hol bol of normaal ofzo) waarna de bijpassende zool kan worden gekozen. Zelf zal ik dat binnenkort ook wel gaan doen met mijn nieuwe schoenen. (op mijn scott mtb wil ik niets zichtbaars van specialized hebben een beetje campa shima principe kwestie)
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 19 Augustus 2006
IK durf het bijna niet te zeggen maar als je eenmaal met specialized bg schoenen hebt gereden wil je niet meer anders dus ik zou niet weten waarom iemand ze weg zou doen.
SIDI RULES!!!!!!!!!!.
fietsen moet je voelen, als je comfort wil koop dan een gazelle hybride ofzo heb je ook geen bg (balled)schoenen nodig, voor mij is na het fietsen met name bij het mtb'n na zo'n 80km raggen in de bossen overal pijn hebben met een kop koffie op de bank, das pas genieten
IK durf het bijna niet te zeggen maar als je eenmaal met specialized bg schoenen hebt gereden wil je niet meer anders dus ik zou niet weten waarom iemand ze weg zou doen.
SIDI RULES!!!!!!!!!!.
fietsen moet je voelen, als je comfort wil koop dan een gazelle hybride ofzo heb je ook geen bg (balled)schoenen nodig, voor mij is na het fietsen met name bij het mtb'n na zo'n 80km raggen in de bossen overal pijn hebben met een kop koffie op de bank, das pas genieten
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)