cytomax
liep vandaag bij de noorderburen rond en liep voorbij zo'n winkeltje zoals er duizend zijn over de grens en zag daar een reclame voor CYTOMAX sport energy drink, zou gedronken worden door vele amerikaanse wielrenners en werd gebruikt door de heer Armstrong himself wordt gezegd. kan iemand zijn bevindingen posten over deze poederdrank? wordt of werd het wel degelijk gebruikt door onze amerikaanse profs? zit in tonnetjes van 680gr en er zijn 5 of 6 verschillende smaken. overweeg het om het toch eens te proeven als er positieve reacties zijn.
altijd recht door met en af en toe eens links of rechts
Quoten: Origineel geplaatst door stalone op 18 Augustus 2006
liep vandaag bij de noorderburen rond en liep voorbij zo'n winkeltje zoals er duizend zijn over de grens...
Ik heb nu het gevoel dat ik in een heel vreemd land woon waar ze duizenden vreemde winkeltjes hebben. Griezelig.
Hoeveel verschil kan er zitten in een energiedrank. De ene smaakt iets zoeter dan de andere, iets meer of minder koolhydraten, cafeine of niet, maar wondermiddelen zitten er toch niet tussen..
liep vandaag bij de noorderburen rond en liep voorbij zo'n winkeltje zoals er duizend zijn over de grens...
Ik heb nu het gevoel dat ik in een heel vreemd land woon waar ze duizenden vreemde winkeltjes hebben. Griezelig.
Hoeveel verschil kan er zitten in een energiedrank. De ene smaakt iets zoeter dan de andere, iets meer of minder koolhydraten, cafeine of niet, maar wondermiddelen zitten er toch niet tussen..