Hallo, ben sinds november 2005 in het bezit van een Ridley Pegasus. Ik rijd met Rigida Xena SL XR wielen, echter niet geheel probleemloos. Heb al drie keer een nieuwe body erop gekregen en vind de wielen zwaar, kortom niet fijn.
Ben nu op zoek naar een nieuw setje wielen. Vind hoge velgen helemaal geweldig echter, mijn budget is niet toereikend om bijv. een set Bora's aan te schaffen.
Nu is mijn oog gevallen op de Easton Vista SL. Lees hier goede verhalen over maar merk toch ook dat de Campagnolo Zonda's prima scoren.
Kan iemand mij een goed advies geven, zodat voor mij de keuze makkelijker wordt??? Ben 1,87 en weeg 80kg. Budget is maximaal 400-500euro.
Alvast erg bedankt......
easton vista sl of campagnolo zonda 2006
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Als je in die prijsklasse kijkt kun je ook voor de Easton Circuits gaan, één van de stijfste wielen en kunnen echt tegen een stootje, en het gewicht is ook OK 1645gr.
Ik rij er nu een week of twee op en echt een verbetering tov. de oude cosmos die ik op mijn "oude" fiets had.
De zonda's zijn ook mooi je hebt daar echt een Campangolo geluid uit de naav, de Circuits hoor je helemaal niet.
Ik rij er nu een week of twee op en echt een verbetering tov. de oude cosmos die ik op mijn "oude" fiets had.
De zonda's zijn ook mooi je hebt daar echt een Campangolo geluid uit de naav, de Circuits hoor je helemaal niet.
Wanneer wordt het Zomer....
ik heb geen ervaring met die vista's, maar rijd momenteel wel met zonda's .
kan er geen verkeerd woord over zeggen, ze zijn uitermate stijf, bollen super (mede door de ultra aero spaken) en zien er blits uit, zeker als ja wat vaart hebt en de witte letters een kring beginnen te maken over je zwarte velg (zijn zwarte bij mij) .
je hebt ook geen velglint meer nodig , afwerking is top .
ikzelf week ook een 80Kg, ben eens mee afgedaald op kasseien, verschrikkelijke baan, echter zonda's gaven geen krimp ondanks er vooraan maar 16 spaken zitten .
heb ze 310 euro betaald met campa body
kan er geen verkeerd woord over zeggen, ze zijn uitermate stijf, bollen super (mede door de ultra aero spaken) en zien er blits uit, zeker als ja wat vaart hebt en de witte letters een kring beginnen te maken over je zwarte velg (zijn zwarte bij mij) .
je hebt ook geen velglint meer nodig , afwerking is top .
ikzelf week ook een 80Kg, ben eens mee afgedaald op kasseien, verschrikkelijke baan, echter zonda's gaven geen krimp ondanks er vooraan maar 16 spaken zitten .
heb ze 310 euro betaald met campa body