Je langste solorit
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
2 jaar terug klein rondje ijsselmeer (a'dam - enkhuizen - lelystad - muiden). is dacht ik iets van 170km.
's zomers rijd ik een paar keer per maand een rondje van 125 á 150km (bijv a'dam - scheveningen en terug via de duinen is voor mij precies 150km)
's winters bij mooi winterweer (beetje vriezen, zonnetje) rijd ik graag een rondje door het groene hart, maar kom dan meestal niet boven de 125km
maar... ik denk niet dat als ik met anderen fiets de afstand veel groter zal worden. Mijn fietsmaatjes hebben het na 150km meestal wel gehad
Dus de grotere afstanden blijven dna bewaard tot LM en LBL en zo en dan vormen zch meestal wel groepjes (alhoewel ik T-B-T dit jaar nagegoeg alleen heb gereden)
's zomers rijd ik een paar keer per maand een rondje van 125 á 150km (bijv a'dam - scheveningen en terug via de duinen is voor mij precies 150km)
's winters bij mooi winterweer (beetje vriezen, zonnetje) rijd ik graag een rondje door het groene hart, maar kom dan meestal niet boven de 125km
maar... ik denk niet dat als ik met anderen fiets de afstand veel groter zal worden. Mijn fietsmaatjes hebben het na 150km meestal wel gehad
Dus de grotere afstanden blijven dna bewaard tot LM en LBL en zo en dan vormen zch meestal wel groepjes (alhoewel ik T-B-T dit jaar nagegoeg alleen heb gereden)
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
ik afgelopen september vanuit Kampen in zuidelijke richting rondje IJsselmeer solo: 352 km!
-
- Forum-lid
weekendje weg hoe lang deed je daarover..
(over mijn langste solorit zullen we het maar niet hebben, is maar net over de 80km)
(over mijn langste solorit zullen we het maar niet hebben, is maar net over de 80km)
-
- Forum-lid
boskoop - stroe 119 km.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 15 Augustus 2006
boskoop - stroe 119 km.
Stroe... Daar ben ik geboren, dat daar ooit iemand komt...
boskoop - stroe 119 km.
Stroe... Daar ben ik geboren, dat daar ooit iemand komt...
<a target="_blank" href= "http://album.zoom.nl/user/8553/images/8 ... .jpg">Mijn Bulls 105</a>
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Quoten: Origineel geplaatst door Geert Jansen op 14 Augustus 2006
weekendje weg hoe lang deed je daarover..(over mijn langste solorit zullen we het maar niet hebben, is maar net over de 80km)
Als je mij bedoelt: 's ochtends om 4 uur weg in het pikkedonker en 's avonds om 7 uur weer thuis. Ik was aan het einde echt helemaal brak, niet normaal meer!
weekendje weg hoe lang deed je daarover..(over mijn langste solorit zullen we het maar niet hebben, is maar net over de 80km)
Als je mij bedoelt: 's ochtends om 4 uur weg in het pikkedonker en 's avonds om 7 uur weer thuis. Ik was aan het einde echt helemaal brak, niet normaal meer!