Na zo'n jaar of tig wil ik mijn baanfiets pimpen maar daar heb ik wat antwoorden voor nodig van vakmensen op een paar vragen.
- Ik heb een "bamboe" kleurige Zullo baanfiets.
- Ik wil hem wit spuiten; is een beetje schuren genoeg, dan grondverf en dan spuiten of moet alle lak er van geschuurd (gezandstraald) worden?
- Ik wil gewone autolak uit een spuitbus gebruiken, is dat o.k?
- Moet er nog blanke lak over of is dat niet nodig omdat hij toch alleen maar binnen wordt gebruikt?
- Er zit een oud campa crankstel op, het 53 blad bestaat uit een "dubbele ring", op de buitenste zitten de tanden en, ter hoogte waar hij op de spider zit, loopt een binnenste ring. Kan ik die er gewoon tussenuit zagen of wordt dan het blad te zwak.
- Ik wil mij eigen naam erop plakken maar de plakletters die ik in de winkel zie zijn veel te dik, dat ziet er niet uit, bestaat er iets anders?
Thanx!
Jan
Baanfiets pimpen
http://www.houseofcycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Stralen kan geen kwaad in ieder geval. Geeft een goede hechting.
Ik zou hem laten poedercoaten, ik weet een bedrijfje die dat voor relatief weinig geld kan doen. Je kunt hem goed geschuurd aanleveren. Ziet er strak uit, mooier en beter dan je eigen gespuit. Dat is echt een aanfluiting als je zelf gaat rommelen.
Ik heb daar reeds een frame of 15 laten behandelen. Ik kan je fotoos laten zien.
Als je wilt kan ik wel voor je bemiddelen voor het poedercoaten.
Mail anders maar volvo66_geel@hotmail.com
Ik zou hem laten poedercoaten, ik weet een bedrijfje die dat voor relatief weinig geld kan doen. Je kunt hem goed geschuurd aanleveren. Ziet er strak uit, mooier en beter dan je eigen gespuit. Dat is echt een aanfluiting als je zelf gaat rommelen.
Ik heb daar reeds een frame of 15 laten behandelen. Ik kan je fotoos laten zien.
Als je wilt kan ik wel voor je bemiddelen voor het poedercoaten.
Mail anders maar volvo66_geel@hotmail.com
"Keihard door de bochten, aan snelheid gewend"
-
- Forum-lid
O ja je kunt gewoon transfers laten maken via internet. FF googelen, en je kunt aan de slag zoals jij ze wilt hebben.
"Keihard door de bochten, aan snelheid gewend"