Nieuwe blauwe route Holten
Zie de hoofdpagina van Fiets:
Er is nu een nieuwe route ontstaan over de Holterberg vanuit Holten naar Hellendoorn (blauwe route). Het is mogelijk om halverwege door te steken over de Bergweg en zo vanaf Haarle richting Rijssen te rijden en van daar terug naar Holten - dit is een afstand van 25 km - of om vanaf de weg Raalte-Nijverdal terug te gaan - dit is 30 km.
Iemand dit al gereden? Is de nieuwe blauwe route nu beter dan de oude (die had niet zoveel met MTB-en te maken op een paar kleine stukjes na).
Er is nu een nieuwe route ontstaan over de Holterberg vanuit Holten naar Hellendoorn (blauwe route). Het is mogelijk om halverwege door te steken over de Bergweg en zo vanaf Haarle richting Rijssen te rijden en van daar terug naar Holten - dit is een afstand van 25 km - of om vanaf de weg Raalte-Nijverdal terug te gaan - dit is 30 km.
Iemand dit al gereden? Is de nieuwe blauwe route nu beter dan de oude (die had niet zoveel met MTB-en te maken op een paar kleine stukjes na).
-
- Forum-lid
hmm, nog niet tijd om een keer te gaan proberen. Ik vond de oude blauwe route ook niet zoveel aan, veel rechte stukken en weinige/ tot zeer weinig technische stukken. Het mooiste stukje is bij Helhuizen.
De zwarte route is welweer leuk om te fietsen! Lekker technisch en lekker hard knallen. Vooral met een beetje regen, gelijk een drekzooi voor de rest van de maand
Als ik vragen mag waar woon je eigenlijk dan?
luuk
De zwarte route is welweer leuk om te fietsen! Lekker technisch en lekker hard knallen. Vooral met een beetje regen, gelijk een drekzooi voor de rest van de maand
Als ik vragen mag waar woon je eigenlijk dan?
luuk
Ik woon in het kleine dorpje bij het kleine bergje!
De zwarte route was zaterdag niet flink knallen, maar eerder flink zwemmen. Zondag al weer veel beter. Binnenkort wel eens het kapmes mee, want met die takkenstriemen op de armen en gezicht moet je op het werk zoveel uitleggen...
De zwarte route was zaterdag niet flink knallen, maar eerder flink zwemmen. Zondag al weer veel beter. Binnenkort wel eens het kapmes mee, want met die takkenstriemen op de armen en gezicht moet je op het werk zoveel uitleggen...
-
- Forum-lid
Haarle? Anders zou ik het niet weten
luuk
luuk
Haha nee niet Haarle. Je zit wel in de buurt. Het dorp is bekend vanwege het jaarlijkse feest waar een beroemd landbouwdier mag worden getikt... Boeren uit de omgeving zeggen wel eens: als het kalf niet wil zoepen, moet je hem in ... op de voetbal doen.
Luttenberg?
<a target="_blank" href= "http://img55.imageshack.us/my.php?image ... on</a>
Ha, kom er niet vandaan maar heb wel in die buurt een extra huis gehocht. Op de Hellendoornse berg
http://www.opgevenisgeenoptie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Quoten: Origineel geplaatst door fietser op 08 September 2006
Ha, kom er niet vandaan maar heb wel in die buurt een extra huis gehocht. Op de Hellendoornse berg
Ja......? En kan nu iedereen die niet uit de buurt langskomen voor een overnachting in dat huis?
Ja......? En kan nu iedereen die niet uit de buurt langskomen voor een overnachting in dat huis?
Tuurlijk, komt in de Landal folder van 2007
http://www.opgevenisgeenoptie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;