Fred Rompelberg fiets
- razenderoeland
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar een leuke tweedehands racefiets. Op marktplaats en ook op Ebay zag ik fietsen van Fred Rompelberg. Deze zijn een kleine 2 jaar gebruikt voor fietsvakanties op Mallorca. Zijn er mensen die zo'n fiets hebben aangeschaft en ervaring met deze fiets hebben?
Hoe sterk is de eenzame fietser...
bij "normale" huurfietsen misschien./waarschijnlijk wel, maar bij zulke instanties waar het fietsmateriaal extreem belangrijk is (immers, daarvoor gaar je daarnaartoe op vakantie) zullen ze deze fietsjes waarschijnlijk erg goed onderhouden, ze hebben immers een naam hoog te houden.
en tja, wat is afgeragd ? een ketting, tandwieltjes, cassette etc zijn gemakkelijk vervangen, en die kans lop je trouwens bij iedere tweedehands fiets.was overigens wel benieuwd, iemand een linkje naar die fietsen ? (eens kijken hoe deze erbij staan)
en tja, wat is afgeragd ? een ketting, tandwieltjes, cassette etc zijn gemakkelijk vervangen, en die kans lop je trouwens bij iedere tweedehands fiets.was overigens wel benieuwd, iemand een linkje naar die fietsen ? (eens kijken hoe deze erbij staan)
Quoten: Origineel geplaatst door Ted038 op 06 Augustus 2006
bij "normale" huurfietsen misschien./waarschijnlijk wel, maar bij zulke instanties waar het fietsmateriaal extreem belangrijk is (immers, daarvoor gaar je daarnaartoe op vakantie) zullen ze deze fietsjes waarschijnlijk erg goed onderhouden, ze hebben immers een naam hoog te houden.
http://cgi.ebay.nl/Fred-Rompelberg-Fiet ... dZViewItem
http://cgi.ebay.nl/Fred-Rompelberg-Fiet ... dZViewItem
Quoten: Origineel geplaatst door Ted038 op 07 Augustus 2006
ook gezien hoe ? is ook erg leuk
minder leuk is het als je dan valt, maar ook daar kan fred over meepraten, had ik begrepen <CRIPT language=javascript>postamble();
Zo, dat zal zeker rampzalig zijn, vallen met zo'n snelheid . Is Fred daar nog goed mee weg gekomen?
ook gezien hoe ? is ook erg leuk
minder leuk is het als je dan valt, maar ook daar kan fred over meepraten, had ik begrepen <CRIPT language=javascript>postamble();
Zo, dat zal zeker rampzalig zijn, vallen met zo'n snelheid . Is Fred daar nog goed mee weg gekomen?
- razenderoeland
- Forum-lid
Fred Rompelberg verzorgt nu fietsvakanties op Mallorca. Volgens mij gaat het dus wel goed met hem.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Ik heb verschillende keren op Mallorca gefietst op fietsen van Fred Rompelberg.
Deze fietsen worden i.m.o. wel afgeragd, er wordt niet meer vervangen dan noodzakelijk is en het lakwerk van de fietsen heeft ook veel te verduren.
Het zijn inderdaad zeer degelijke (zware) frames.
En let op, de fietsen die hij verkoopt zijn de slechtste, logisch toch.
Ik persoonlijk zou er met een grote boog omheen lopen (fietsen).
Groetjes,
Toon
Deze fietsen worden i.m.o. wel afgeragd, er wordt niet meer vervangen dan noodzakelijk is en het lakwerk van de fietsen heeft ook veel te verduren.
Het zijn inderdaad zeer degelijke (zware) frames.
En let op, de fietsen die hij verkoopt zijn de slechtste, logisch toch.
Ik persoonlijk zou er met een grote boog omheen lopen (fietsen).
Groetjes,
Toon