Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Giant xtc 840 ..... z g a n ! ! !
Te Koop aangeboden
Giant XtC 840 Cross Country .Zoekt u bijvoorbeeld een kwaliteitsfiets om je eerste schreden op het mountainbike pad te bevinden, dan is deze fiets zeker iets voor jou ! .Op de foto's kunt U zien dat alles nog gewoon nieuw is.Deze fiets is gewoon als Nieuw. De reden dat ik de fiets verkoop is dat ik lopend naar mijn werk toe kan en daardoor maak ik dus geen gebruik van deze fiets. .Specifications:.Kleur Paars paerlblauw / Ivoor parelwit .Versnellingen 24 versnellingen Shimano Alivio, rapid fire verstellers .Frame Nieuw oversized Compact Aluminium AluxX 6061 frame 1600 gram met aflopende bovenbuis voor meer veiligheid en comfort .Balhoofdstel Geintegreerd cartridge balhoofdstelsel .Stuurpen A-head stuurpen ! .Voorvork SR Suntour instelbare aluminium verende voorvork met 75mm veerweg ! .Crankset Shimano zwarte aluminium crankset .Cassette Shimano 8 speed cassette 11-30 (Shimano Deore) .Velgen Rigida aluminium ZAC 2000 dubbelwandige zwarte velgen .Zadel Selle Italia ergonomisch zadel .Spaken ST Swiss RVS zwarte spaken .Banden Michelin Wildgripper banden X-comp .Achterpat Vervangbaar achterpat .Remmen Nieuwe Giant MPH III hydraulische schijfremmen - (heel erg makkelijk verstelbaar) .Frame Maat L-21 .Gewicht 13.40 kg .Oh' Ja .... er zit een afneembaar ( kliksysteem ) Axa veiligheidsslot met bijbehorende kabel ( om de fiets ergens aan vast te leggen ) en afneembare verlichting ( werkt op batterijen ) op gemonteerd.