zoek fietsmaat omg drachten bergum
Het lijkt erop dat ze allemaal nog op vakantie zijn in de friese wouden.
Mijn trainingsritten zijn meestal 60-70 km en meestal een langere rit maar dit komt er vaak niet van misschien lukt dat wel met een trainingsmaat of een groepje.
Het gemiddelde ligt rond de 30 km per uur hangt er ook vanaf wat voor een training ik doe als je een keer mee wil dan hoor ik dat graag
groet gerard
Mijn trainingsritten zijn meestal 60-70 km en meestal een langere rit maar dit komt er vaak niet van misschien lukt dat wel met een trainingsmaat of een groepje.
Het gemiddelde ligt rond de 30 km per uur hangt er ook vanaf wat voor een training ik doe als je een keer mee wil dan hoor ik dat graag
groet gerard
Misschien heb je hier iets aan: http://www.wvdrachten.nl/
Quoten: Origineel geplaatst door kleinrace op 03 Augustus 2006
zoek in de omgeving van drachten bergum een fietsmaatje om gezamelijke ritjes te maken
We kunnen wel eens een ritje maken, ik woon in Dokkum. Dan pik ik je wel op.
zoek in de omgeving van drachten bergum een fietsmaatje om gezamelijke ritjes te maken
We kunnen wel eens een ritje maken, ik woon in Dokkum. Dan pik ik je wel op.
-
- Forum-lid
wellicht een beetje aan de late kant, maar zoek je nog "meefietsers" ? ik kom uit Burgum, fiets meestal zaterdag én zondag en woensdag namiddag, ook rond de 60 70 km soms meer, doe veel aan tochten en een paar classics, rij een gitane 600 en een omgebouwde bianchi camaleonte (shimano dus en campa), snelheid ook 30 gemiddeld, leeftijd 43 (man), dus, nog rijders nodig ?