Hallo iedereen,
Ik was daarnet naar het programma 'Splash' op VTM aan het kijken die een interview deden met Johan Museeuw en zijn zoontje die nu ook gebeten is door de wielermicrobe. Tijdens het ritje van vader en zoon zag ik dat Johan met een fiets van zijn merk Museeuw reed en dat deze uitgerust was met SRAM onderdelen, ik heb er spijtig genoeg wel geen caps van kunnen maken. Anderen die het interview gezien hebben en mijn verhaal kunnen bevestigen???
Museeuw met SRAM
-
- Forum-lid
Het is idd zo dat Museeuw in functie van QuickStep deze groep aan het "testen" is.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Best wel grappig heb die aflevering daarjuist ook liggen kijken en was me enkel aan het afvragen met wat voor merk van fiets dat hij reed. Kwam ik daarjuist op het forum en dacht ik "miljaarde, 't is waarschijnlijk een museeuw fiets". Naar de groep heb ik helaas niet gekeken....Voor diegenen die het gemist hebben het word morgenmiddag nog eens heruitgezonden voor 13.00 uur (dacht ik).
GreetzEvert
GreetzEvert
Nulla tenaci invia est via!
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 02 Augustus 2006
Het is idd zo dat Museeuw in functie van QuickStep deze groep aan het "testen" is.
Hangt dit samen met het feit dat Quick Step volgend seizoen niet meer met Time fietsen zal rijden, en dat ze een aanbieding hebben van een Amerikaans merk (icm met het Amerikaanse SRAM)?
Hangt dit samen met het feit dat Quick Step volgend seizoen niet meer met Time fietsen zal rijden, en dat ze een aanbieding hebben van een Amerikaans merk (icm met het Amerikaanse SRAM)?
You can never be too Specialized
Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 03 Augustus 2006
Ik heb horen(!) zegen: SRAM en specilized.
Ik heb horen(!) zegen: SRAM en specilized.
Quoten: Origineel geplaatst door Peter R. op 10 Augustus 2006
Ongetwijfeld met ingebouwde epo- en andere dopingschuilplaatsen.
Peter R.
Wordt je nou member van dit forum om dit ons te kunnen mededelen?
Ongetwijfeld met ingebouwde epo- en andere dopingschuilplaatsen.
Peter R.
Wordt je nou member van dit forum om dit ons te kunnen mededelen?
You can never be too Specialized