Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Hac 4 Pro + : probleem met opname

michelleke
Forum-lid

michelleke 01 aug 2006 00:48

Sinds vorige week heb ik mijn Hac 4 Pro +, MAAR heb ook al direct een voor mij heel eigenaardig probleem:
Wanneer ik de gegevens tijdens een rit registreer, stopt de registratie elke keer exact na 2u24'00" .  Het is niet zo dat het geheugen vol is, want wanneer ik dan de registratie opnieuw start, zie ik na afloop beide ritten na inlezen in Hactronic.
En ook aan de vergelijkingsfunctie die in het toestelletje zit, ligt het niet (want ook dan stopt het toestelletje nadat de afstand van de te vergelijken rit afgelegd is).  De instelling bij de vergelijkingsfunctie staat bij mij dus op "----".
Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad??

michelleke
Forum-lid

michelleke 01 aug 2006 00:55

Ik zat nu al 3 dagen naar het antwoord te zoeken, en net nu, nadat ik vorig berichtje geschreven had, vind ik het antwoord: het is dus normaal.
Bij een instelling van 2 sec (zoals ik hem had staan), stopt de opname inderdaad automatisch na ongeveer 2,5 uur.  Bij een instelling van 5 sec is dit 5,5 uur, 10 sec. = 12 uur en 20 sec = 24 uur.
Je kan het ook nalezen op http://www.mountainbike-page.de/ en dan "Cyclosport, Hac 4 Pro, Tipps & Tricks" aanklikken.

Plaats reactie