Gezamelijke rit omgeving Zwolle
JA !
Maar moet dan nog wel heel veel trainen, want ben pas net weer voor het eerst dit jaar op de fiets gestapt ....
Kan me iets herinneren van "vrougah" dat dit eerder voorgesteld werd, en er uiteindelijk ergens in twente gereden werd ... Dit keer niet zo, toch ?
Maar moet dan nog wel heel veel trainen, want ben pas net weer voor het eerst dit jaar op de fiets gestapt ....
Kan me iets herinneren van "vrougah" dat dit eerder voorgesteld werd, en er uiteindelijk ergens in twente gereden werd ... Dit keer niet zo, toch ?
Volgens mij wonen er aardig wat forummers in de omgeving van Zwolle. We kunnen dan alle kanten op. Richting Lemele, Veluwe, Giethoorn genoeg mooie tochten te bedenken. Start en finish is dan m.i. Zwolle bijvoorbeeld bij de Toerist of het Mercure!
Trainen altijd doen maar de zwakste is degene die het tempo maakt.
Trainen altijd doen maar de zwakste is degene die het tempo maakt.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
-
- Forum-lid HC
Goed idee. Ook ik zit wel eens verlekkerd te kijken naar de leden in den haag of utrecht die regelmatig afspreken. moet zeker ook in de buurt van Zwolle kunnen. Liefst een afspreekplek aan de kant van stadshagen daar ik anders wel erg ver moet rijden vooraleer ik bij de start ben.
Quoten: Origineel geplaatst door Only Campa op 31 Juli 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 30 Juli 2006
Zijn er al vier: ted038,scottwilko, colnago/g, only campa en siral misschien wie volgt?
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 30 Juli 2006
Zijn er al vier: ted038,scottwilko, colnago/g, only campa en siral misschien wie volgt?
Alleen maar Campa en niets anders!