tourschoenen gezocht
-
- Forum-lid
Binnen een paar dagen krijg ik mijn nieuwe mountainbike, voorzien van CrankBrothers EggBeater C pedalen. Ik ben een mooi weer fietser en op zoek naar een paar goede (prijs-kwaliteit) schoenen die bij/op deze pedalen passen en waarop ik ook zonder problemen en aandachttrekkend kabaal (een paar kilometer) kan lopen, dus zgn. tourschoenen. Welk merk en type raden jullie me aan? Btw: worden normaliter de plaatjes voor montage onder de schoenen bij de pedalen meegeleverd? Alvast dank!
-
- Forum-lid
Dank voor de reactie.
Kan amper w88 op de levering van mijn bike.
Heb nog een 'schoenenvraag' waarop ik graag een antwoord zou willen krijgen: Zijn de plaatjes van de Eggbeater 'compatible' met schoenen, waarvan de zolen voorzien zijn van een zgn. SPD-patroon?
Alvast dank!
Kan amper w88 op de levering van mijn bike.
Heb nog een 'schoenenvraag' waarop ik graag een antwoord zou willen krijgen: Zijn de plaatjes van de Eggbeater 'compatible' met schoenen, waarvan de zolen voorzien zijn van een zgn. SPD-patroon?
Alvast dank!
-
- Forum-lid HC
Zo'n beetje elk model schoenplaat voor een mtb pedaal is gebaseerd op het bevestigingsprincipe van de shimano spd's. Ook de plaatjes van de eggbeater pedalen zul je dus kunnen schroeven op schoenen met spd bevestigingspunten.