Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

iemand ervaring met Northwave

davee
Forum-lid

davee 28 jul 2006 20:13

Dag,
Ik ben van plan me een wintertenue te gaan bestellen van Northwave en wel het volgende:- plate Jacket  119.95 euro- plate bibtight 89.95 euro
Heb gekozen voor dit tenue omdat het goed bij mijn fiets past. Kleuren van mijn fiets zwart, grijs en wit.
Nu is mijn vraag is het jacket winddicht. Er staat bij NW4pro wat houdt dit in? en is het voldoende warm voor de winter? Iemand ervaring?
Als iemand andere tips heeft met betrekking tot een wintertenue graag. Sportful vind ik ook een zeer mooi merk. Kleur van tenue liefst zwart.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
gr

whocares
Forum-lid

whocares 28 jul 2006 20:48

Geen ervaring , maar waarom zwart . dat is zo'n gevaarlijke "kleur" als je in donkere gedeeltes fietst. |En zwart is heel besmettelijk mbt viezigheid ( modder ed )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 14 aug 2006 11:15

ik heb alleen spinschoenen hiervan en die bevallen uitermate goed en zijn van superspul gemaakt. maarja daar schiet jij niks mee op. Dus op dat gebied kan ik je niet helpen
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

toor
Forum-lid

toor 14 aug 2006 11:56

Ik heb een najaars-shirt van NorthWave, lekker warm, zit lekker, geen klachten...
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

raphael
Forum-lid

raphael 14 aug 2006 13:42

Quote: Origineel geplaatst door davee op 28 Juli 2006
Dag, Ik ben van plan me een wintertenue te gaan bestellen van Northwave en wel het volgende:
- plate Jacket 119.95 euro
- plate bibtight 89.95 euroHeb gekozen voor dit tenue omdat het goed bij mijn fiets past. Kleuren van mijn fiets zwart, grijs en wit.Nu is mijn vraag is het jacket winddicht. Er staat bij NW4pro wat houdt dit in? en is het voldoende warm voor de winter? Iemand ervaring?Als iemand andere tips heeft met betrekking tot een wintertenue graag. Sportful vind ik ook een zeer mooi merk. Kleur van tenue liefst zwart.Ik hoop dat iemand mij kan helpen.gr

tja, ik zweer bij Assos. Hun kleding is in 5 kleuren te krijgen. Als winterjack gebruik ik de Airjack 851. Iets duurder maar wel 'top of the bill' en kan je de hele winter mee doorrijden. En als windstopper gebruik ik de intermediate evo.
Op de Assos site staat een hulpje waarmee je voor alle seizoenen een kleding advies krijgt (wel allemaal assos spul natuurlijk )

succes met kiezen

Plaats reactie