Hi,
Ik ben op zoek naar een fietsmaatje in de omgeving Enkhuizen/ Hoorn e.o..(N-H). Duurtrainingen leg ik solo met een gemiddelde van zo'n 31Km/H af...kortere trainingen rond de 33 a 34...
Rob
Fietsmaatje omgeving Enkhuizen gezocht
-
- Forum-lid
NH Forum rit?
Ik doe wel mee! Woon in de Beemster.
Ik doe wel mee! Woon in de Beemster.
Ik zal binnenkort chevalier een persoonlijk bericht sturen. Ik denk niet dat hij op de hoogte is van deze topic.
Enne wat (on)geoefendheid betreft, maak je daarover maar niet al te druk. Trouwens,in welke periode kan de rit gepland worden?
Is het misschien leuk om op 21 April a.s als groep in zaandam af te spreken, en de ronde van noord-holland te rijden?
Enne wat (on)geoefendheid betreft, maak je daarover maar niet al te druk. Trouwens,in welke periode kan de rit gepland worden?
Is het misschien leuk om op 21 April a.s als groep in zaandam af te spreken, en de ronde van noord-holland te rijden?
Fietsgroet, Martin Heerhugowaard
Leuk!
geinteresseerden tot nu toe:
Marco73
sjoemie
petrel
frankvanboven
robwing
vraag 1 Als iemand chevalier tegenkomt op het forum, wil die hem even op dit topic wijzen? ik kan hem geen PB sturen..
vraag 2Wat vinden jullie van een gezamelijke deelname aan de enige, echte "ronde van noord holland" op 21 April? Ik heb mij reeds opgegeven voor de 110 Km vanuit Alkmaar. Is dit wat?
vraag 3wie heeft er een andere datum in gedachten?
zet even je voorkeurddatum(s) achter je naam in je quotebericht
en als belangrijkste: zijn er nog andere geinteresseerden die in onze provincie een forumrit willen maken op een nader te bepalen datum?
geinteresseerden tot nu toe:
Marco73
sjoemie
petrel
frankvanboven
robwing
vraag 1 Als iemand chevalier tegenkomt op het forum, wil die hem even op dit topic wijzen? ik kan hem geen PB sturen..
vraag 2Wat vinden jullie van een gezamelijke deelname aan de enige, echte "ronde van noord holland" op 21 April? Ik heb mij reeds opgegeven voor de 110 Km vanuit Alkmaar. Is dit wat?
vraag 3wie heeft er een andere datum in gedachten?
zet even je voorkeurddatum(s) achter je naam in je quotebericht
en als belangrijkste: zijn er nog andere geinteresseerden die in onze provincie een forumrit willen maken op een nader te bepalen datum?
Fietsgroet, Martin Heerhugowaard