assos kleding...
Na al de goede en mooie verhalen over die geweldige broeken van Asso's, heb ik 4 maanden geleden er ook eentje aangeschaft....
Kosten €109,00,- maar na een tijdje te hebben gebruikt moet ik zeggen dat hij me goed bevalt..
tot van de week, wat blijkt de stiksels rond de zeem laten los en langzaam rafelt hij door..
nu ga ik van de week even terug naar de zaak waar ik hem gekocht heb, mijn vraag heeft iemand ervaring met het terug brengen van kleding naar Asso's???
doen zij er moeillijk over of wordt dat netjes afgehandeld??
alvast bedankt...
Kosten €109,00,- maar na een tijdje te hebben gebruikt moet ik zeggen dat hij me goed bevalt..
tot van de week, wat blijkt de stiksels rond de zeem laten los en langzaam rafelt hij door..
nu ga ik van de week even terug naar de zaak waar ik hem gekocht heb, mijn vraag heeft iemand ervaring met het terug brengen van kleding naar Asso's???
doen zij er moeillijk over of wordt dat netjes afgehandeld??
alvast bedankt...
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
Beste Bolle
de eerste keer dat iets met mijn assos kleding had heb ik het via mijn FM geregeld, die stuurt het naar Feryn (importeur voor de Benelux). Kreeg de broek terug met slordig stikwerk (vermoed dat het in België werd gerepareerd) en duurde erg lang (6 - 8 weken of zo).
Je kan het ook direct naar Zwitserland sturen, briefje erbij met uitleg en op de post.
Na 1 week al terug, gerepareerd? nee hoor, een nieuwe.
heb het een keer gehad met witte broek (die niet helemaal wit bleef) en met stiksels.
Maatje van me stuurde handschoenen met losse stiksels, idem nieuw spul in 1 week retour.
Kortom: mijn tip: direct naar de fabriek sturen
de eerste keer dat iets met mijn assos kleding had heb ik het via mijn FM geregeld, die stuurt het naar Feryn (importeur voor de Benelux). Kreeg de broek terug met slordig stikwerk (vermoed dat het in België werd gerepareerd) en duurde erg lang (6 - 8 weken of zo).
Je kan het ook direct naar Zwitserland sturen, briefje erbij met uitleg en op de post.
Na 1 week al terug, gerepareerd? nee hoor, een nieuwe.
heb het een keer gehad met witte broek (die niet helemaal wit bleef) en met stiksels.
Maatje van me stuurde handschoenen met losse stiksels, idem nieuw spul in 1 week retour.
Kortom: mijn tip: direct naar de fabriek sturen
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40145
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Hoe kunnen ze dan zien of die broek niet ultraveel km's heeft gedraaid?
Less is bore
Assos is overtuigd van de kwaliteit van zijn produkten, dus als er iets terugkomt wat er inderdaad uit ziet als produktiefoutje, of iets dat volgens hun niet zo mogen met hun produkten krijg je het nieuw. Goede service is lange termijn klantenbinding. De kleine minderheid die er misbruikt van zal maken, valt denk ik bij lange na in het niet bij wat tevreden klanten weer in nieuwe Assos produkten investeren.
Mooi woord trouwens...ultraveel!
Mooi woord trouwens...ultraveel!
You can never be too Specialized
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 19 Juli 2006
En als je slim bent heb je nog je aankoopbon bewaard, teminste ik doet dat altijd . Even een copietje maken bij de broek voegen en opsturen naar "la swiss" en ze handelen het op cker goed af.
ja ik heb aankoopbon, alle papieren van de broek die ik erbij kreeg dus dat is mooi...
ik ga vrijdag even naar mijn FM en zal vragen wat hun ermee doen, anders stuur ik het meteen terug naar asso's...
en veel kilometers niet echt, heb de broek vanaf maart dit jaar en ik wissel al mijn broeken af!!!
vind het zonde dat er nu al een stiksle is gebroken en dat het al loslaat
En als je slim bent heb je nog je aankoopbon bewaard, teminste ik doet dat altijd . Even een copietje maken bij de broek voegen en opsturen naar "la swiss" en ze handelen het op cker goed af.
ja ik heb aankoopbon, alle papieren van de broek die ik erbij kreeg dus dat is mooi...
ik ga vrijdag even naar mijn FM en zal vragen wat hun ermee doen, anders stuur ik het meteen terug naar asso's...
en veel kilometers niet echt, heb de broek vanaf maart dit jaar en ik wissel al mijn broeken af!!!
vind het zonde dat er nu al een stiksle is gebroken en dat het al loslaat
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
heb de broek gister bij mijn FM ingeleverd, hun sturen hem op naar Belgie...
sommige zullen denken "sukkel" of iets dergelijks, maar de afspraak is als de broek terug komt en hij is niet goed en netjes gemaakt, krijg ik van mijn FM een nieuwe broek....
we zullen zien, jullie horen er nog van!!!
sommige zullen denken "sukkel" of iets dergelijks, maar de afspraak is als de broek terug komt en hij is niet goed en netjes gemaakt, krijg ik van mijn FM een nieuwe broek....
we zullen zien, jullie horen er nog van!!!
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
Quoten: Origineel geplaatst door raphaël op 19 Juli 2006
de eerste keer dat iets met mijn assos kleding had heb ik het via mijn FM geregeld, die stuurt het naar Feryn (importeur voor de Benelux). Kreeg de broek terug met slordig stikwerk (vermoed dat het in België werd gerepareerd) en duurde erg lang (6 - 8 weken of zo).Je kan het ook direct naar Zwitserland sturen, briefje erbij met uitleg en op de post.Na 1 week al terug, gerepareerd? nee hoor, een nieuwe.heb het een keer gehad met witte broek (die niet helemaal wit bleef) en met stiksels. Maatje van me stuurde handschoenen met losse stiksels, idem nieuw spul in 1 week retour. Kortom: mijn tip: direct naar de fabriek sturen
Mijn ervaringen met Feryn (importeur van Assos voor de Benelux) zijn ook slecht. Ik had enkele weken geleden nog een FI Mille nodig, maar blijkbaar had Feryn geen op stok (vraag me niet hoe zoiets kan). Een zekere Mario (vertegenwoordiger bij Feryn) ging ervoor zorgen dat ik nog één had door alle Assos-dealers te bellen. Enkele dagen later krijg ik te horen dat er geen enkele FM is die nog één heeft liggen en dat ik op de zomercollectie van volgend jaar moet wachten.
Ik heb het voor alle zekerheid zelf ook eens geprobeerd en raad eens : Mijn derde telefoontje was het goeie. Ik ben meteen ginder nog een broek gaan halen en heb daar gemerkt dat hij er zelfs nog meerdere had in mijn maat.
Jammer dat Assos zo'n goed product is, want eigenlijk verdient Feryn het niet om 1 euro te verdienen. Ook hun leveringen verlopen heel moeizaam. nlangs deed ik een grote bestelling en stond naast mijn FM toen hij de bestelling deed, maar heb zeker 3 weken moeten wachten en dan had ik nog niet alles!
de eerste keer dat iets met mijn assos kleding had heb ik het via mijn FM geregeld, die stuurt het naar Feryn (importeur voor de Benelux). Kreeg de broek terug met slordig stikwerk (vermoed dat het in België werd gerepareerd) en duurde erg lang (6 - 8 weken of zo).Je kan het ook direct naar Zwitserland sturen, briefje erbij met uitleg en op de post.Na 1 week al terug, gerepareerd? nee hoor, een nieuwe.heb het een keer gehad met witte broek (die niet helemaal wit bleef) en met stiksels. Maatje van me stuurde handschoenen met losse stiksels, idem nieuw spul in 1 week retour. Kortom: mijn tip: direct naar de fabriek sturen
Mijn ervaringen met Feryn (importeur van Assos voor de Benelux) zijn ook slecht. Ik had enkele weken geleden nog een FI Mille nodig, maar blijkbaar had Feryn geen op stok (vraag me niet hoe zoiets kan). Een zekere Mario (vertegenwoordiger bij Feryn) ging ervoor zorgen dat ik nog één had door alle Assos-dealers te bellen. Enkele dagen later krijg ik te horen dat er geen enkele FM is die nog één heeft liggen en dat ik op de zomercollectie van volgend jaar moet wachten.
Ik heb het voor alle zekerheid zelf ook eens geprobeerd en raad eens : Mijn derde telefoontje was het goeie. Ik ben meteen ginder nog een broek gaan halen en heb daar gemerkt dat hij er zelfs nog meerdere had in mijn maat.
Jammer dat Assos zo'n goed product is, want eigenlijk verdient Feryn het niet om 1 euro te verdienen. Ook hun leveringen verlopen heel moeizaam. nlangs deed ik een grote bestelling en stond naast mijn FM toen hij de bestelling deed, maar heb zeker 3 weken moeten wachten en dan had ik nog niet alles!
Life\'s short - Race hard!
-
- Forum-lid
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 01 jan 2008 14:24
is er een groot verschil tussen de verschillende:mille,uno,fi 13
en waar zitten de verschillen dan??
en waar zitten de verschillen dan??
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40145
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Aantal delen waaruit de broek is opgebouwd en het aantal delen waaruit de zeem is opgebouwd. Meer delen is vaak betere pasvorm. Wat mij betreft is overigens de goedkoopste Assos al ruim voldoende hoor.
Less is bore