Is bikepartsrus.nl een spooksite?
Goedemiddag fietsers,
Heeft iemand ervaringen met bikepartsrus?
Vorige week heb ik op deze website een crankstel besteld. Na de automatische bevestigingsmail heb ik braaf de rekening betaald. Vervolgens hoor ik niks meer: geen antwoord op mails en ook de telefoon wordt niet beantwoord.
In de tussentijd sta ik wel te voet.
Wat te doen?
Groeten Johan
Heeft iemand ervaringen met bikepartsrus?
Vorige week heb ik op deze website een crankstel besteld. Na de automatische bevestigingsmail heb ik braaf de rekening betaald. Vervolgens hoor ik niks meer: geen antwoord op mails en ook de telefoon wordt niet beantwoord.
In de tussentijd sta ik wel te voet.
Wat te doen?
Groeten Johan
Ik heb zelf geen ervaring met genoemde shop.
Op MTB-sport loopt momenteel een discussie over deze winkel, kijk daar ook eens (tenzij die posting van jou is en je onder verschillende namen post).
Op MTB-sport loopt momenteel een discussie over deze winkel, kijk daar ook eens (tenzij die posting van jou is en je onder verschillende namen post).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Heb er ook een bestelling lopen, niet betaald want ik wil de spullen zelf ophalen omdat ik in rotterdam woon. Ik maak me dus nog maar even geen zorgen, voor de zekerheid toch maar ff de KVK gechecked. nderneming bestaat sinds september 2005 en eigenaar is broekje uit 1981....Veel vertrouwen wekt het nog niet inderdaad.
You can never be too Specialized
-
- Forum-lid
Heb er ook wel besteld en toen ging het wel goed...kreeg ook snel antwoord op mail. Misschien nu vakantietijd?
Mijn fiets is bezeten!
heb ook dit jaar iets besteld en ter plaatse aan woonadres afgehaald. Geen probleem ondervonden, werd goed en correct behandeld. heeft een hele kleine voorraad, maar voor de zondeg besteld is meestal op de woensdag binnen werd mij verteld
Vorige week woensdag werd me beloofd dat de crank voor het weekend in mijn bezit zou zijn. Vervolgens weer niks vernomen. Geen reactie op mail en ook de telefoon wordt niet opgenomen. In de tussentijd sta ik wel mooi geparkeerd.
En nu?
Groeten Johan
En nu?
Groeten Johan