Vreemd, als ik inlog en ik zoek alle actieve topics sinds mijn vorige inlog, dan is dat afhankelijk van de pc waarop ik inlog ipv afhankelijk van de inlognaam. Dat laatste lijkt me wel zo handig.
Is er een forumbeheerder die kan vertellen waarom hier voor gekozen is? Of kan dat niet anders in dit forum?
actieve topics per pc ipv per user?
-
- Forum-lid
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit
-
- Forum-lid
Ik blijf het hopeloos vinden. Ben op een ander forum gewend om regelmatig even in te loggen om te kijken wat er allemaal sinds mijn vorige bezoek "bijgeleuterd" is, maar dat lukt hier dus niet, want ik gebruik minimaal 3 verschillende pc's. (En om nu elke keer een koekje mee te nemen...)
Hoe doet een ieder dat hier dan? Actieve topics sinds gisteren ofzo? Dan lees je toch nog steeds sommige dingen dubbel?
Hoe doet een ieder dat hier dan? Actieve topics sinds gisteren ofzo? Dan lees je toch nog steeds sommige dingen dubbel?
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit
-
- Forum-lid
Ik probeer zo weinig mogelijk op andere pc's het Fiets forum te checken. En als ik dat wel doe, dan idd topics van gisteren en dan gewoon wat selectiever er doorheen gaan.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC