Voor al je afspraakjes

Forum codes

timo002
Forum-lid

timo002 17 jul 2006 13:11

Ik ben op zoek naar codes die gebruikt kunnen worden op dit forum. Ik kan namelijk nergens vinden hoe ik een link plaats, een link waarbij niet de volledige URL te zien is maar enkel zoiets als: "klik hier".
Als ik de zoekfunctie gebruik krijg ik constant onderstaande foutmelding:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e21'
Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done.
/forum/search.asp, line 310
Daarom is het misschien handig dat men hierin de (UBB) codes plaatst die allemaal werken in de forum!
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 jul 2006 14:46

www.fiets.nl/forum/codes.asp
Moet je wel FireFox gebruiken want met IE werken ze niet.
De zoekfunctie doet bijna niets meer. Google werkt een stuk beter:
http://www.google.com/search?hl=en&q=si ... nl%2Fforum
Is meestal heel behoorlijk up-to-date, enkel als het net enkele dagen oud is vind je het soms nog niet.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

timo002
Forum-lid

timo002 17 jul 2006 16:09

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Juli 2006

www.fiets.nl/forum/codes.asp
Moet je wel FireFox gebruiken want met IE werken ze niet.

Wie basseert z'n website nou op FireFox . FireFox is het niet en zal het ook nooit worden, nog geen 5% van de internetters gebruikt FireFox. Dan blijf ik dus maar lelijke links plakken in dit forum.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 jul 2006 16:36

Website is helemaal niet gebouwd voor FF, maar gewoon netjes volgens de protocollen. Het spijtige is alleen dat IE met nog al wat zaken niet netjes omspringt. Om nu te zeggen dat FF het nooit haalt lijkt me wat voorbarig, één van de machtigste spelers op het www staat immers achter FF: Google.
Ik gebruik zelf overigens ook nog altijd gewoon IE, ben te lui om FF goed in te stellen zodat ie net zo snel is als IE.
Afbeelding

timo002
Forum-lid

timo002 17 jul 2006 17:31

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Juli 2006

Website is helemaal niet gebouwd voor FF, maar gewoon netjes volgens de protocollen. Het spijtige is alleen dat IE met nog al wat zaken niet netjes omspringt.

Deze site is dus niet gemaakt voor FF en IE

Om nu te zeggen dat FF het nooit haalt lijkt me wat voorbarig, één van de machtigste spelers op het www staat immers achter FF: Google.
Ik gebruik zelf overigens ook nog altijd gewoon IE, ben te lui om FF goed in te stellen zodat ie net zo snel is als IE.

Nou goed, misschien komt FF er nog wel eens. Maar momenteel hebben ze maar 13% van de markt in handen en IE 83%. Ik zie het voordeel van FF ook niet, enigste dat ie met tabbladen werkt. Maar dat is in IE7 ook en die wordt straks standaard geleverd bij Vista. Dus waarom FF, en waarom verschillen. JAVA, HTML, PHP, DHTML, XML. Het moet gewoon allemaal hetzelfde werken bij verschillende browsers, anders heeft het toch geen nut.
Ik weet niet of FF momenteel goed werkt, ik heb het tijden geleden eens geprobeerd en toen was er geen enkele website normaal te bekijken met FF. Veel scripts werden toen niet ondersteund, toendertijd voor mij een reden om het niet te gebruiken.Maar voor de echte FireFox freakzzz. ER KOMT EEN WERELD FIREFOX DAG!!!

speric
Forum-lid HC

speric 17 jul 2006 18:07

nou ik ben ook weer bij...

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 17 jul 2006 20:50

Vraag het voordeel van firefox maar eens aan al die personen die via explorer zo'n fijn trojaans paard hebben gekregen via bv wielertoerist als ik het niet mis heb.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 jul 2006 21:23

Ach dat komt voor een gedeelte omdat FF minder spul uitvoerd dan IE, dus in sommige gevallen wat minder funtionaliteit.
Een goede virusscanner blokkeerde die Trojan trouwens meteen, ik heb het op 3 pc's uitgetest met respectievelijk Norton Corporate edition, McAfee iets personal en NOD32 en allemaal hielde ze de boel netjes buiten.
Afbeelding

trudie
Forum-lid

trudie 17 jul 2006 21:25

Quote: Origineel geplaatst door scottwilko op 17 Juli 2006
Vraag het voordeel van firefox maar eens aan al die personen die via explorer zo'n fijn trojaans paard hebben gekregen via bv wielertoerist als ik het niet mis heb.

Je gaat me toch niet vertellen dat er nog steeds mensen zijn zonder virusscanner/firewall?

timo002
Forum-lid

timo002 17 jul 2006 21:26

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 17 Juli 2006

Quote: Origineel geplaatst door scottwilko op 17 Juli 2006

Je gaat me toch niet vertellen dat er nog steeds mensen zijn zonder virusscanner/firewall?

Wil ze de kost niet geven...

speric
Forum-lid HC

speric 18 jul 2006 19:01

wordt mijn oude comp zo traag van ....

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 18 jul 2006 23:26

Ben ook blij met mijn nieuwe pc. welke wel een goede virusscanner aankan. Maar blijf toch gewoon ff gebruiken daar ik dat prettiger vind werken dan ie

Plaats reactie