Hallo,Is het mogelijk om op mijn "SLK compact megaexo" deze kettingbladen te monteren:http://www.fullspeedahead.com/fly.aspx? ... t&taxid=25
Mogelijk zal het waarschijnlijk wel gaan maar zal dit wel schoon zijn? (misschien iemand ervaring?)
Ook heb ik nu een 50/34 zitten maar is dit ook mogelijk om bv naar een 50/36 over te gaan? Want ik zie op de website van fsa dat ze enkel bij de compact een 34 hebben.
grtz carbar
fsa kettingbladen
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door spietpiet op 14 Juli 2006
Ik heb ipv de 34 een 38 gemonteerd. Op zich werkt dit perfect maar vindt de 38 toch nog te klein. Overweeg voor op het vlakke toch een 42 te monteren.
Achter rij ik met 12/23
Is die er dan, een 42 binnenblad voor FSA compact? Zo ja, waar haal je die?
Ik heb ipv de 34 een 38 gemonteerd. Op zich werkt dit perfect maar vindt de 38 toch nog te klein. Overweeg voor op het vlakke toch een 42 te monteren.
Achter rij ik met 12/23
Is die er dan, een 42 binnenblad voor FSA compact? Zo ja, waar haal je die?
Etymologisch is het woord fiets niet te verklaren.
-
- Forum-lid
Ik heb een TA kettingblad 42T kunnen halen bij een FM bij mij in de buurt voor 34 euro.
Past prima, alleen jammer dat 't glanzend zwart is, terwijl de rest matzwart is...
Gelukkig zit het blad voor het grootste deel verscholen achter mijn 50T buitenblad.
Past prima, alleen jammer dat 't glanzend zwart is, terwijl de rest matzwart is...
Gelukkig zit het blad voor het grootste deel verscholen achter mijn 50T buitenblad.
Etymologisch is het woord fiets niet te verklaren.